Mariuse34 Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 Passasjerdøren bak vil ikke låse opp. Den har trikset en stund med sentrallåsen, men låste seg opp med håndtaket. Nå vil den ikke det heller. Når jeg drar i håndtaket kommer låsen opp bak på døren (den man låser døren med), men smetter ned når jeg slipper håndtaket. Uten at døren låses opp. på samme måte som når bilen er låst, og man forsøker å åpne uten nøkkel. Hvordan får jeg opp døren? Er dette sentrallås-relatert? Jeg har ny lås til bakdøren, men må få opp døren først. Men kan jeg deaktivere sentrallåsen for eks og håpe på at den vil åpne seg igjen da?
GSS Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 Dette er helt sikkert motoren til sentrallåsen som har takket for seg. Ikke uvanlig. På min e38 endte det med at jeg måtte rive i filler dørtrekket for å få opp igjen døra. Ettepå har jeg byttet disse når de har begynt å vise tegn til problemer.
bjalle Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 Prøv å banke nedover døra innvendig under pinnen samtidig som du bruker håndtaket,er du heldig så løsner det til slutt,har hatt samme feil med defekt låsemotor,hadde flaks at den løsnet.
Mariuse34 Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Skrevet Desember 2, 2013 Da forsøker jeg det. Er det noen måte å deaktivere sentrallåsen hvis dette funker? Til jeg har ny lås på plass i døren?
Haug530D Skrevet Desember 3, 2013 Skrevet Desember 3, 2013 Da forsøker jeg det. Er det noen måte å deaktivere sentrallåsen hvis dette funker? Til jeg har ny lås på plass i døren? Du kan kople av strømmen til den døren, åpne dørtrekket og napp av kabelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå