NSR Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Nesten nye BBS LM Replica felger Alu.felg 8,5*19 ET20 GS-silver track Felgene koster ca 2500kr stk nye, uten dekk på gs bildeler!Det sitter bra sommerdekk på 2 av felgene. Har et løst dekk også, men mangler et pga pungtering.Så er 4 felger og 3 dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Jeg går utifra at dette er originale felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Pris og ET ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 3 serie? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2013 Er nok ikke orginale.. Mener det er ET 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Da synes jeg du skal endre trådtittelen din til det du faktisk selger. Å markedsføre disse felgene som BBS LM, uten et eneste ord om at dette er billige kopifelger, er etter min oppfatning forsøk på svindel. diesel-power82 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Det er jo klart og tydelig at det er GS kopi:/ Å kalle han svindler fordi han har "lite" peiling er idiotisk. Er man her på forumet, så tror jeg alle ser forskjellen på kopi og org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Det er jo klart og tydelig at det er GS kopi:/ Å kalle han svindler fordi han har "lite" peiling er idiotisk. Er man her på forumet, så tror jeg alle ser forskjellen på kopi og org. "Lite" peiling? Vedkommende har nok peiling til å vite at dette ikke er ekte vare og ved å reklamere med at det er ekte vare er helt klart villedende (jf. markedsføringsloven §7), i strid med god markedsføringsskikk (jf. markedsføringsloven §2) og på grensen til svindelforsøk. Det er nok av mennesker her inne som ikke kan se forskjellen på ekte og uekte vare (jeg gjorde det, men valgte allikevel å stille spørsmålet slik jeg gjorde) og disse vil da kjøpe uoriginal vare helt uvitende. At du forsvarer slik praksis, får du nesten stå for selv, men det er verken "fair" eller lovlig. johnja og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Står verken originale eller kopi på annonsen da, så du har ikke rett til å kalle ham for svindel. Forsvarer ingen, var bare litt rart at du skulle reagere slik som du gjør nå. Misforstå meg ikke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Jeg har ikke kalt vedkommende for svindler, men jeg har påpekt at det er på grensen til svindelforsøk. Det er to vidt forskjellige ting. BBS LM er ensbetydende med felgen BBS LM og som kjent er dette èn spesifikk felg - det er dens navn. Dessuten heter disse felgene "Silvertrack" dersom de er fra GS Bildeler. Man annonserer ikke en uekte Rolex klokke som Rolex, men man kan heller bruke benevnelser som "Rolex-look", "Rolex replica" etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Har du hatt en tung dag Saltkjelen??? Kunne nesten tro DU har blitt lurt til å kjøpe Silvertrack felger som du trudde var ekte BBS felger en eller gang gjennom livet ditt. Du ramset både regler å alt, er ikke verdens undergang vettu at selger ikke skrev Silvertrack felger selges. Pust rolig inn og pust ut.hehe;) Bjanne reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Har bud på 3000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNorstroem Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Passer disse e60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Passer disse e60? Vet de passer E28 og E39. Men om de passer E60 har jeg lite peiling på, desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå