AndyBroke Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Kunne jeg fått et bilde av de gråe setene dine? Send gjerne på mail: andybroke@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bakkan Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Kunne jeg fått et bilde av de gråe setene dine? Send gjerne på mail: andybroke@gmail.com Kommer iløpet av dagen! pris på styreenheten? Selve motorhjernen? Hvor sitter den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 sitter på høyre side (venstre om du står foran og ser nedi motorrommet) under "pollenfilteret". Er en chrome boks om eg ikkje tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bakkan Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2013 sitter på høyre side (venstre om du står foran og ser nedi motorrommet) under "pollenfilteret". Er en chrome boks om eg ikkje tar feil. Ok, 700 med frakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Pris på ribbet karroseri med papirer? Mye rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bakkan Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 Har ikke papirene på det jeg, men det kan sikkert skaffes. Vrakpanten blir 3500 til neste år så skal isåfall ha det. Er ikke mye rust som jeg vet nei, men bulkete kanal på v.s. og delvis oppkappet b stolpe på h.s. er det noe spesielt du er på utkikk etter kan jeg kappe ut en del til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Skal du ha for motor? Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bakkan Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 pris på styreenheten?500 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bakkan Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Skal du ha for motor? Sent from my C6603 using Tapatalk1000 som den står, men må hentes da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Har ikke papirene på det jeg, men det kan sikkert skaffes. Vrakpanten blir 3500 til neste år så skal isåfall ha det. Er ikke mye rust som jeg vet nei, men bulkete kanal på v.s. og delvis oppkappet b stolpe på h.s. er det noe spesielt du er på utkikk etter kan jeg kappe ut en del til deg? Helt Off topic men må nesten spørre, hvordan vet du dette? Og hvortid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bakkan Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Helt Off topic men må nesten spørre, hvordan vet du dette? Og hvortid? husker ikke helt hvor jeg leste det, var vel fra 1. Januar. Kan se om jeg finner det Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Edit: Ser kansje ut som jeg tar feil likevel, fant en sak om statsbudsjettet der det sto at vrakpanten ikke var planlagt hevet neste år. Min feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Ser fanger er borte...men du har ikke tåkelys høyre liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bakkan Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Har både fanger og h. tåkelys liggende 500 med frakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
njå Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 har du igjen bakruten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bakkan Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 har du igjen bakruten Nei desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå