Gå til innhold

Min e46 323i cab med ESS ts1 - nye felger s.3

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut som en flott E46. :)

Men gå for noe litt mer spennende enn kopifelger fra GS da!

Er på utkikk etter noe som ser gromt ut, men som ikke koster skjorta. Så ser ikke så mange andre alternativ.. Sett litt på Varrstoen felger, men har forstått det sånn at de ikke passer vanlig e46, kun m3.

Tips? Prisklasse under 15k. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om jeg klarer å skvise inn 4 stk 19" Varrstoen ES6 med ET20 og 9,5" bredde eller om det kommer til å ta i hjulbuen fremme (uten å måtte justere chamber vel å merke)? Den er valset. Vet folk her på forumet kjører med 9,5" ET25 fremme, bare at det er 18" felger. Så spørsmålet er om det går med 1" større felg og 5 mm mer space?

post-69427-0-76343400-1391236457_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har di Felga på m5n min å har hatt samme dim Fra di på

En M3... Etter det jeg vet er egentlig ikke M3 noe breiere enn en vanlig coupe men ser sånn ut siden buene starter mye høyere opp på skjermene. Forran var hvertfall null stress på M3n... Mener jeg hadde på 10mm spacer å... Men hør med varrstoen, di vet det garantert! Eller søk på nettet etter bilder osv. Tipper det går

Bilen din har gått i Drammen før forresten :) Kjenne han som hadde den da, var han som monterte pressa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har di Felga på m5n min å har hatt samme dim Fra di på

En M3... Etter det jeg vet er egentlig ikke M3 noe breiere enn en vanlig coupe men ser sånn ut siden buene starter mye høyere opp på skjermene. Forran var hvertfall null stress på M3n... Mener jeg hadde på 10mm spacer å... Men hør med varrstoen, di vet det garantert! Eller søk på nettet etter bilder osv. Tipper det går

Bilen din har gått i Drammen før forresten :) Kjenne han som hadde den da, var han som monterte pressa :)

Takk for svar! :)

Testet gold tracksa til e39'en idag. De er 19x9,5" med ET25 og 265 dekk. Da landet dekka på hjulbuen, lol. :-D Så ut som om det kaaanskje kunne gått om jeg hadde gått ned i dekkbredde 215-225. Får sende en mail til Varrstoen å se hva de har å si.. Vet ikke om jeg tør å handle uten å få bekreftet at det passer.

post-69427-0-88523700-1391261931_thumb.j

post-69427-0-38835000-1391262009_thumb.j

post-69427-0-35950300-1391262129_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav 135k. :-) Men da med en stripe langs hele førersiden av bilen og diverse bagateller. Føler at det var en grei pris mtp alle oppgraderingene som er gjort (som jeg hadde gjort uansett). Kunne kjøpt en billigere til 100k, men skulle jeg da kjøpt deler og bygget den slik som min er, så hadde det plutselig blitt MYE dyrere enn det jeg gav for min.

Den grå som ligger på finn du vurderer? Har en kamerat som sikler etter å kjøpe den etter at han har kjørt min, hehe! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe oki ja hørtes jo greit ut det :) Ja han ringte meg igjen nå :)

Han kommer på Mandag. Så om kompisen din har lyst på den bilen skal jeg selge den for 139 ;) Bilen høres veldig bra ut!! Står veldig lite i annonsen men fått litt på Mail :) Tror det er veldig mye

Bil for 139000! :) Solgte

En 325 Cab i sommer for 169 men den var automat å uten kompressor :)

Eu godkjent Mai 2013.

Nye felger og dekk. 10x19 og 8,5x19.

Nye bremser.

Ny clutch og svinghjul.

M3 el skinn interiør.

OK stereo/m DAB radio. Alt nytt i 2013.

Har ny komplett M3 frontfanger liggende.

Han Kjøpte bilen i sommer å satt den på GS Bildeler å sa "bytt det som Må byttes" hehe å hørtes ut som En Veldig nøye og

Voksen kar :) Vet ikke Hvor Mye Hk det er i din men 320hk og 375nm i Denne hvertfall :)

Om kompisen Din er Interesert kan han kontakte meg på 92471575 :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46578164&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga plassmangel i bagasjerom bestemte jeg meg for å bygge subkasse i hjulbrønnen. Meget fornøyd med resultatet, selv om ikke alt er helt symmetrisk. :-) Brukte plasti-dip til å lakkere kassen matt svart. Syns finishen kledde bilen/bagasjerommet veldig bra. :-D

Ikke helt ferdig der som forsterkeren ligger enda. Tenkte å lage det litt finere til, og isolere med skikkelig isolering isteden for et håndkle, hehe. :-P

post-69427-0-27803600-1392740028_thumb.j

post-69427-0-57759300-1392740107_thumb.j

post-69427-0-92716300-1392740184_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...