Oldschool bimmer Skrevet Mai 25, 2014 Skrevet Mai 25, 2014 Ser veldig bra ut Lykke til videre Du må gi meg en lyd hvis du ikke skal ha sjalusiet/laksetrappen på igjen etter restaurering.Tror jeg er på jakt etter en slik klarer aldrig og betemme meg :/ brumunddal reagerte på dette 1
brumunddal Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Skrevet Mai 6, 2015 Lenge siden det har vert noen oppdateringer her men har fått gjort noe. Her er det gjort i stand til takbytte.
brumunddal Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Skrevet Mai 6, 2015 Taket er fjernet. Merket opp og brukte bare baufil, fikk også god hjelp av en som har byttet mange tak før. Hardtop reagerte på dette 1
brumunddal Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Skrevet Mai 6, 2015 Nye motoren som etter hvert skal brukes. Morty999 reagerte på dette 1
brumunddal Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Skrevet Mai 6, 2015 Borrer ut alle sveisepunktene for bytte av ytre kanal.
brumunddal Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Skrevet Mai 6, 2015 Starter med å kappe ut deler av gulvet på venstre side. Har kjøpt inn nye fra Wallothnech som har veldig bra passform.
brumunddal Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Skrevet Mai 6, 2015 Driver nå og skraper rent hele understellet for og kartlegge hvor mye sveising det blir. Det er rimelig tykke lag som skal vekk. Noen steder er det 3 cm tykt lag med gummi+ tectyl+ grunning+ lakk.
brumunddal Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Skrevet Mai 6, 2015 Tror jeg beholder laksetrappa inntil videre Nytern reagerte på dette 1
eiolsen Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Artig prosjekt Ser veldig bra ut, nydelig motor! Det må bli en veldig artig bil å kjøre. Hvordan gik du løs på understellet for å rengjøre det? Varmepistol, skrape og god tålmodighet? Eller litt større maskineri? brumunddal reagerte på dette 1
brumunddal Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Skrevet Mai 6, 2015 Hentet også en E21 på Sørlandet før jul i fjor. Klarte ikke å motstå fristelsen. Var bare drit artig og kjøre de 46 milene hjem igjen. Har overhalt bremser, gasser, tenning og nå står eksosanlegget for tur. Alt kjøpt inn hos Wallothnech. De har fine priser, bra service og billig frakt (360kr). Denne bilen blir brukt hver dag men kjøres ikke på salta veier.
brumunddal Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Skrevet Mai 6, 2015 Mr. Olsen! Prøvde litt av hvert også en Fein med sparkelspade på men gikk tilbake til varmepistol og et sløvt høgg jern. Her må man bare ta tia til hjelp.
RF91 Skrevet Juni 7, 2015 Skrevet Juni 7, 2015 Kult prosjekt, og e jo artig at du har eigd bilen tidligare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå