Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har en E90 318d sedan med webasto og er usikker på om denne fungerer. Velger Menu>Parked og kommer da til webastomenyen. Der kan jeg velge mellom heater og blower samt to tidspunkt. Hvis jeg trykker på heater(som jeg antar er oppvarming av kupe) kommer det et kryss i den boksen, men det forsvinner like fort som det kom. Kan trykke flere ganger men krysset forsvinner hver gang. Er det noe galt? Bilen var ikke varm i morges

Skrevet

Tror det betyr at den har gått i lås, at den må låses opp med diagnoseprogram.

Kompis hadde samme greia på en E61, etter vi låste opp funket den igjen. :)

Ligger sikkert inne noen feilkoder også da.

Skrevet

Kan også resettes med å dra ut sikringen, vente i 10-15 sekunder, for så å sette den på plass igjen.

Tror ikke det virker på bmwer, virker på min e39, men kompisen min hadde prøvd og ta sikringa, men funka ikke likavel.

Man må fysisk inn og låse den opp igjen.

Skal ikke påstå noe, men mener det er slik. Men er jo bare og ta sikringa det, skader jo ikke og prøve. :)

Skrevet

Ja, har fjernkontroll med on og off. Når jeg trykker på denne kommer webasto ned et slags utpust og det skjer ingenting. Trykket mange ganger og den startet endelig. Kom røyk ut av fronten og hører at den går, men sluknet etter 10 sekunder. Etter rundt 2 min starter den igjen før den sluker etter 10 sek. Dette gjentok seg til jeg slo den av. Prøvde å starte på nytt, men da ville den ikke

Skrevet

Da låste den seg. Det er faktisk mange ting som kan være ødelagt på en webasto. Så en diagnose er tingen eller skifte hele enheten med en brukt som virker.

Sendt fra mobilen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...