skimz Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2013 Bilen stoppet på vei hjem i dag. Dynamoen tok kvelden! Noen som har en dynamo liggende i nærheten av Hønefoss/Hadeland? Kan kjøre et stykke for å hente den. Helst så fort som mulig! rop ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2013 Da er ny dynamo anskaffet, skal få se om jeg får satt inn denne i løpet av morgendagen. Må jo ha bil i jula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2013 Hadde planer om dynamo-bytte i dag. Kom så langt at luftfilteret var borte, der så jeg at kontakten til dynamoen hang løst. Plugget den i, bilen startet rett opp og fungerte kanon noen runder rundt byen. Tenkte at den må ha løsnet, og at problemet var borte. Det var helt til jeg kom hjem igjen. Samme ladeproblemet nå. Får se når jeg rekker å bytte den Dog fikk bilen rikelig med kjærlighet i dag. Gikk over den under også for første gang etter kjøp. Alt virker i veldig god stand. Ingen slitedeler som må byttes heller for øyeblikket Oljeskift(castrol), felgrens, innvendig rens, full vask utvendig. Sauser seg godt inn. Plast/gummi-fornyer hjalp veldig innvendig! Noen som har noen forslag til middel ved flekkfjerning på seter? Har noen stygge flekker rundtom. Beklager dårlige mobilbilder igjen, men kameraet var ikke her ved anledningen. Bilen rekker å bli skitten igjen på 1km nå så. Forresten et bilde av de nye Philips pærene. Virkelig hvite, med et hint av blått i mørket. Superfornøyd foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Tusen takk! Liten update da. Alcantara trekkene til gir og håndbrekk kom i dag. Kjempefornøyd Skal også prøve å endelig få ordnet dynamoen i dag! Nå er jeg lei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Da er dynamoen blitt byttet og bilen går som en klokke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Desember 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2013 Må skaffe meg blinklys foran med sort ramme! Tror det blir et mindre skille mellom blinklys og hovedlykt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Ble bra dette skulle fått deg koppholder i midtkonsollen! Gjør interiøret litt nyere og ikke minst er det praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Desember 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2013 Jo takk! Koppholder er på vei, så denne blir montert med en gang den er innenfor døra! Har også fått tak i to litt artige brikker til å ha nederst i koppholderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Fikk en liten boblekonvolutt i posten i dag med litt snacks. Tyske striper til interiør og grill. Det blir en del bedre enn det jalla-mekk opplegget jeg har satt på fra før av. Tror jeg skal spraye opp igjen grillen på nytt med plastidip før jeg setter på stripene. Har ikke sprayet godt nok fra før av, så det har begynt å løsne litt i det ene hjørnet. Kan jo også slenge med et rævva mobilbilde av bilen på en liten dagstur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 fin bil hvor kjøpte du girkule og håndbrekk trekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 Takk Kjøpte fra denne selgeren på ebay: http://www.ebay.com/usr/topgaiters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2013 Koppholder endelig på plass! Også fått litt bedre fitment på gir og brekk posene! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2013 Har sittet en stund å siklet på Dynavin / 2din spiller til bilen. Synes dette er skikkelig fint, men vil fortsatt ha orginal-looken. Dynavin er vel det beste valget her ettersom jeg har skjønt? Dessuten er det plug&play. Hvis noen har noen andre alternativer er det bare å skrike ut! Lurer dessuten på om noen her har montert det før, og hvordan du evt. flytter aircon-panelet nedover. Er dette bare å flytte nedover så passer det? Eller må det gjøres noen modifikasjoner / kjøpes braketter osv. til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Du må ha brakett til klimapanel og til riktige knapper under (dsc varmeseter osv) Er to forskjellige. Hvis du har original navi, må du ha et ekstra ledningsnett. Men det er plug and play, og det er ikke jalla passform. Har vært mange klager på android, så jeg kjøpte windows. Men det er noe nytt som heter Avin. Skal visst være bedre mtp android. Det er jo en dynavin, bare at de er litt bygget om og har bedre software (sies det). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå