Gå til innhold

Endelig BMW igjen! 02 E46 mtech. Tips til senk? s.7, 01.05

skimz
 Share

Anbefalte innlegg

Første på agendaen er vel forsåvidt å få byttet den frontruta. En skikkelig rose midt i synsfeltet! :P

Ellers av "store" planer er det å få tatt litt rust rundtom. Leit hvis dette sprer seg.

Og en Dynavin/AVIN-spiller står høyt på ønskelista :)

Noen forslag eller tips til forbedringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt om Dynavin og Avin. Mye problemer med Dynavin har eg fått hørt.. men har nesten bare hørt positive ting om Avin. 
Så etter det eg har lest.. så Avin!

Men ellers vett eg ikke om så mye du kan gjør med bilen :P Soting? Senk?
Mørkeblinklys!

Likte bilen ganske godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørke blinklys er bestillt! Eller klare med mørk/ramme. Tror det gir et litt bedre helhetsinntrykk.

Soting av ruter er også på agendaen etterhvert. Tar ting litt som det kommer.

Senk kan jo vurderes det også, men må få tak i noen ordentlige sommerhjul først og se hvordan de blir på bilen. Aldri vært noen superfan av å ligge nedpå bakken med hjul langt oppi hjulbua. En bil skal være praktisk og kunne kjøres sånn den er ment å skulle kjøres :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gir nok ett bedre helhets inntrykk vil eg tro ja :-D gjor det på min, men så er bilen min sølv farget.

Soting.. fekk pris på 5 000 for alle vinduer fra B stolpen. Eventuelt viss du er flink.. så kan du få kjøpt ferdig skårne til rundt 1000kr?

Er ikke helt fan av senk heller. Men må jo bare skrive det:-D ser fint ut, men helst innenfor ett brukbart området.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg skal bevege meg ut på det å sette på solfilm selv. :P

Fikk forresten Airbag bypass sensoren i dag. Kjempeenkelt å montere! Lyset forsvant nå iallefall fra dashen :)

Fulgte denne DIYEneste forskjellen her er at han har laget en egen bypass sensor, mens den du bestiller fra eBay er plug-and-play.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...