Lars530d Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Har E61 2005, er det dyrt å oppgradere til Dab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Det kommer helt an på hva du ønsker. Originalt: ja Uoriginalt: tja Jalla-løsning med FM-sender: nei Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars530d Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 Orginal Har E61 2005, er det dyrt å oppgradere til Dab? Greit svar. Hvor mye snakker vi om, feks. orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Vanskelig å si, da jeg ikke har delepriser i hodet, men 5-6000,- kanskje? Vill gjetning, basert på at du gjør alt selv. Du trenger DAB-modul, DAB-entenne, samt litt kabler og dill-dall. Mulig du trenger en form for antenneforsterker også. I tillegg må dette kodes. Problemet med dette er at denne modulen ikke støtter DAB+, noe som betyr at den slutter å virke når FM-nettet slukkes. Lars530d reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars530d Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 Vanskelig å si, da jeg ikke har delepriser i hodet, men 5-6000,- kanskje? Vill gjetning, basert på at du gjør alt selv. Du trenger DAB-modul, DAB-entenne, samt litt kabler og dill-dall. Mulig du trenger en form for antenneforsterker også. I tillegg må dette kodes. Problemet med dette er at denne modulen ikke støtter DAB+, noe som betyr at den slutter å virke når FM-nettet slukkes. Mulig jeg ikke er rakettforsker, men med koding mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 At dette må programmeres til bilen din for å fungere slik det skal. Lars530d reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars530d Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 At dette må programmeres til bilen din for å fungere slik det skal. ok. takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 http://www.schmiedmann.no/5_serie/E60/utstyr_og_tilbehoer/elektronisk_tilbehoer.htmNederst på denne siden. Kan dette være noe av det du er ute etter?AutoDABUkompliceret DAB integrering. AutoDAB er en nyskabende enhed, som gør det muligt at tilføje digital DAB radio til din originale radio.Husk bare at schmiedmann kan ha ekstremt lang leveringstid. Jeg anbefaler dem personlig ikke, men det er vel i alle fall noe alà dette kittet du må ha? Har ikke så stor greie på stereo men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Denne kan vel brukes Med dab+ også http://www.kufatec.de/shop/en/fistune-dab-solution/fistune-dab-dab-integration-bmw-ccc?info=8506 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Se signaturen min, har dab boks til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå