Popza Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Grattis! FIn bil! Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Grattis med direktør bil Personlig liker jeg best faceliften, men det er jo min mening. Denne blir nok bra med planene og riktige oppgraderinger Aldri kjørt slik selv, men kan tenke meg det er gode biler å kjøre med lite støy. Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Grattis med fet bil! Sjuer er sjuer rett og slett Alternator / dynamofeil er vanlig når det er for lav spenning i batteriet... Lad opp batteriet og se om feilen ikke blir borte... Popza og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Grattis med fet bil! Sjuer er sjuer rett og slett Alternator / dynamofeil er vanlig når det er for lav spenning i batteriet... Lad opp batteriet og se om feilen ikke blir borte... Takk takk Det er akkurat bytta batteri hos Bavaria til 7000kr(2000km siden), så burde ikke være feil med det. Men skal måle det etterpå Edit: Da har jeg sjekka batteriet. Spenningen er i orden. Tok en tur til butikken og tilbake; fikk ikke feilmeldingen nå. Får håpe bilen bare tullet litt med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Det er akkurat bytta batteri hos Bavaria til 7000kr(2000km siden), så burde ikke være feil med det. 7000kr for bytte av batteri?? Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Batteri + koding... koster en del hos bavaria... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 7000kr for bytte av batteri?? Stemmer det? Ja. Man kan ikke bare bytte batteri på bilen. Man må kode om, ha ny ECU(hjerne) og selvfølgelig batteriet. + Arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Nei du trenger ikke ny ECU for å bytte, men du må kode inn batteriet og fortelle bilen at det nå er ett nytt batteri på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Nei du trenger ikke ny ECU for å bytte, men du må kode inn batteriet og fortelle bilen at det nå er ett nytt batteri på plass Han jeg kjøpte den av, sa han måtte kjøpe ny ECU for å bytte batteri. Så siden han sa det, så trodde jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Han må nok ha misforstått.. Men da veit du det Sleng ut no flere bilder av bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Han har nok misforstått ja. Kode av batteri tar ca. 81sek. via SSS. 7000 for batteri og koding uansett er altfor dyrt ...noe muffens der tror jeg. Men nok om det, sleng ut flere bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå