Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal godkjenne bilen om et par mnd så jakten på deler begynner nå.
qe4t.jpg

Bremserør. Jeg finner de på GS men vet ikke helt hvilke jeg skal ha å lurer på om noen har peil på hva jeg kommer til å trenge.

Noen som vet hvordan jeg får orden på park brems ? er det bra å stramme brekket i midtkonsoll ?
Så kommer vel det jeg lurer mest på. Er det forskjell på ytre å indre endeledd ? Får man med begge om man kjøper lenkearm/kyllingbein?
Med bærekula så regner jeg med at man bare må kjøpe hele bærearmen for det gjore jeg på siste godkjenning.
Resten har jeg styr på.
Evig glad om jeg får litt hjelp til dette.

Svar gjerne med bilde fra GS etk bilde.

Skrevet

brekket strammer du bak ved bremseskivene med flat skrutrekker, i midtkonsollen skal du bare ta inn slark som kommer av forskjellig strekk i wire/slitasje. Blir som ei synkronisering på en måte, og skal taest til slutt.

• 3 weeks later...
Skrevet

ytre endeledd er i enden av tannstaget ja.

Søk etter delenr 32106774220 på ebay.uk fex. der får du de fra 300 kr inkl frakt.

Bærekula må du nok bytte hele bærearmen er jeg redd ja.

Høyre side er det delenr 31126777852 du er ute etter.

Det finner du og på ebay eller hvis du googler "carparts4less" som og er i UK.

Fra tyskland fungerer og bra, men de har som regel  dyrere frakt pga vi ikke er i EU.

Hvis du handler for under 1000 kr kan du fortolle det selv på internett her.  ( Da sparer du deg for posten sine gebyrer)

Du bare fyller inn info og registrerer deg, passord får du etter ett par dager i posten.

Jeg bruker dette ofte når jeg handler deler til min bil. Har sluttet helt å handle noe som helst

i norge hvis det ikke haster å få tak i delene da.

gudd luck

Skrevet

Bremserør med skjøter kjøpte jeg fra biltema og kappa vekk det som var rustent og skjøte Inn nytt. Leste etterpå at det bare var lov med en skjøt per rør, men det gikk gjennom EU kontroll.

Skrevet

Kan anbefale car-parts24 i tyskland, de har bra kvalitet. Mye "orginale" deler uten bmw merke på.

Blant annet lemforder understellsdeler. Der får du billige deler, og god kvalitet.

Bytta alt i understellet mitt med lemforder, kjørt med det snart 3 år, like tight og fin enda. :)

Og frakta er 40 euro uansett hva du bestiller! Og, du slipper og betale tysk moms, kun norsk.
Denne blir trukket fra alle priser på nettsiden, etter du har registrert deg og logget inn. :)

Går som regel ca ei uke før delene kommer. Så ganske raskt. :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...