Sindre Dahl Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 ***[EDIT]*** Har skrevet feil i overskriften, mente selvfølgelig Hamann PG1 ***[EDIT]*** Sjekker interessen for Hamann PG1 felgene mine. Helt nye kun prøvd på bil, ikke kjørt 1 meter med engang. Passer perfekt på E34! 9,25" fremme med 225/35-18 11,5" bak med 255/35-18 Kanten bak er 4,25" brei Innpress er 04 på alle 4. Helt nye Vredestein Ultrac Sessanta dekk Tenker meg 30 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Btw, dette er Hamann Pg1 Fine felger! evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Btw, dette er Hamann Pg1 Fine felger! Ja det er hamann pg1 men med OZ futura senter takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Det er vel senteret som er fra Hamann...? Senteret på Futura er jo helt flatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Han mener nok sikkert senterdekselet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Til informasjon så er senteret ditt Hamann Pg1, men senterdeksel er Oz Futura. Pg1 er finere enn futura. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Futura: Hamann PG1 Enig med Heggem. PG1 er mye penere. 635csi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Jajajaja jeg vet det er hamann PG1 felger, er jo jeg som har bestilt de, bare litt trøtt når jeg har skrevet denne annonsen haha men ja det er Hamann PG1 med OZ futura senterdeksel Ingen som vil ha disse eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-Haugen Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Fantastik rå felger Skulle gjerne hatt slike i 17" på min e 28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Fantastik rå felger Skulle gjerne hatt slike i 17" på min e 28 Takk for det disse vil jo passe perfekt på e28 da Mr-Haugen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Jeg vil gjerne ha de. Men, 30 store er litt mer enn hva jeg vil gi.. (Ja, jeg vet hva de koster hos Claus). Du må nok vente en stund for å få igjen kr for hjula dine. Ingen på bimmers legger så mye i "brukte" hjul. Eller, det var noen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-Haugen Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Skulle gjerne hatt dei men syntes den kler 17" best Å klart 30 laken er mye for 4 hjul men for den som skal ha noe spesielt betaler som regel de ein må for å få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Jeg vil gjerne ha de. Men, 30 store er litt mer enn hva jeg vil gi.. (Ja, jeg vet hva de koster hos Claus). Du må nok vente en stund for å få igjen kr for hjula dine. Ingen på bimmers legger så mye i "brukte" hjul. Eller, det var noen da. Det er bare å komme med bud Jeg har bare satt den prisen, er egentlig mest sugen på å beholde de men hadde tenkt å selge E34'en min og heller kjøpe meg en E9, så vet ikke om de vil passe på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Om 3 mdr kommer dimme pengene, om du fortsatt har de so plinger jeg Sent from my GT-I9506 using Tapatalk 2 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Om 3 mdr kommer dimme pengene, om du fortsatt har de so plinger jeg Sent from my GT-I9506 using Tapatalk 2 Den er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå