slettaas Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Skrevet Januar 30, 2015 Da er bbs rs replica felger på tur i posten! 17x8.5 og 17x10
jpaunan Skrevet Februar 16, 2015 Skrevet Februar 16, 2015 Ser bra ut dette, fikk lyst på e28 igjen selv nå Men hvorfor bytte ut orginale bbs rc med rs replica?? skal rc felgene selges forresten ?
slettaas Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Skrevet Mars 11, 2015 fordi at RC felgene var dårlige Rc hjula er solgt
slettaas Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 utrulig pen den bilen din! Lurer på hvilket bilde eller bil du har kikket på om du synes denne er pen slik som den er nå
Freakshow Skrevet April 2, 2015 Skrevet April 2, 2015 Lurer på hvilket bilde eller bil du har kikket på om du synes denne er pen slik som den er nå Nei bildene på forje siden! syns den er fin! Sent from my iPhone using Tapatalk
slettaas Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Skrevet Mai 13, 2015 Lite aktivitet på forum, men ting skjer fordi Får stadig større planer for bilen, så derfor handler jeg egentlig bare inn deler Har fått tak i Bc racing coilovers, montert shadowline lister rundt om, men mangler listene til frontruta og hjørner i bakruta enda. Blir og skaffe helt ny shadowline til bilen når den blir nylakkert, og ombygget til 535. Har funnet meg en m30b35 nå som jeg var og kikka på en dag, den så grei ut så venter egentlig bare på og få råd til den
slettaas Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Skrevet Juli 14, 2015 Kan fortelle at bilen er eu godkjent og det kommer skilter på den iløpet av neste måned Bmw Mathias og icemanM5 reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå