slettaas Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 Legger til et bilde fra sommeren 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Da har jeg kjøpt meg orginale shadowline baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Får nå håp d kanskje skilt i sommar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 Har fått skaffet meg ett orginalt grått interiør som er ganske strøkent uten hull, jeg finner ikke sportsstoler noen plass :/ disse skal sendes på rensing før de blir montert i bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 Idag har jeg vært på kyrksæterøra og henta meg ett bulkfritt og rustfritt panser ///M_stian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Skjer egentlig ganske lite fortiden siden bilen står ca en haltime unna der jeg bor. Men igår var jeg der og fikk jort noe småting fikk bytta til shadowline lamper og fikk montert ny girmansjett og den nye girkula, men glemte og ta bilde av det :/ kan legge til noen bilder av der bilen står da og hvordan det ble med nye baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Lenge siden oppdatering nå, men nå har jeg endelig fått henta bilen fra vinterlagring og begynt litt smått jeg har fått montert shadowline dørlistene, også har jeg tatt ut gulvtrekket slik at jeg får sveise kanalen. Jeg har også bestilt meg nye senkefjærer fra gasolin.no , de hadde selvfølgelig ikke det senkesettet jeg bestilte så jeg må vente 3uker:/ men da blir det ivertfall 80/45 senk kan legge til noen bilder av det jeg har gjort. Har foresten skaffet meg helt nye tåkelys også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 Har gjort noen små ting med bilen nå, jeg har fått byttet ut den brune/grønne dashbordet i det svarte jeg kjøpte meg jeg ble veldig fornøyd med det! Jeg har også tatt av den ene framskjermen slik st det blir lettere og sveise rusta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Er lite folk folk som komenterer så jeg gidder ikke og oppdatere mye.. men har ivertfall fått tsk i noen momo 17" felger nå så jeg skal bruke til bbs felgene blir ferdig en gang, tror det blir kult med momo felgene og senkesettet senken kommer denne uka tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Da har ivertfall senkesettet kommet da trenger jeg bare noen bilstein dempere så blir det montert! Si ifra om noen har bildtein b6 eller b8 liggende til salgs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Ja det har da skjedd litt i det siste fordi om det har vært dårlig med oppdateringer, men oppdaterer litt nå har fått sendt bilen på rustsveising, så nå er endelig rusta tatt! Har fått satt i alt svart interiør også så nå begynner jeg og bli fornøyd innvendig jeg har også kjøpt bærearm for og få bilen gjennom eu godkjenning snart legger til noen bilder ifra de siste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Blårøyk er alltid bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2014 Hehe:p kjedelig med bare 1.8 liter enda da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Har svart/mørkt stoff M-tech interiør du kan få kjøpe vist du vill et hull på pasasjerstolen bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå