NeonMuffler Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Skrevet Februar 28, 2014 org pakning henger ikke lenge med nei, skal sies at sist gang heiv jeg på org pakning bare for å få kjørt, og når den er ny så tålte den riktignok 1,5bar. men sikkert ikke lenge. skal du først bytte hadde jeg satt på cooperingpakning + arp studs i toppen. bra og relativt billig oppgradering
NeonMuffler Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 nå er blokka ferdig maskinert! borra og plana skal få hentet den snart så blir det å slipe resten rent og lakke den. oljefilterhuset ble også sveist om med an10 nippler isteden. også fått sveisa på ny flens på innsuget til nye spjeldet + gjort klar til tomgangsmotor på undersiden. bare lage feste til gassvaier så er det ferdig. er det noen som har BILDER av lure løsninger på festing og brakket til gassvaier på slike innsug? ble overrasket over tykkelsen på godset i den! også må jeg vise frem stuebordet jeg har laget av en bmw v12 motor. den var komplett når jeg kjøpte den:) skal ha større glassplate enn det på bildet, men måtte teste. har alle regnbuens farger i ledlys. Skårholen, kevine30 og Magnus_bmw reagerte på dette 3
Bakken92 Skrevet Mars 4, 2014 Skrevet Mars 4, 2014 blir nok bra motor:) hvor mye borra du den? Det var ett støkent bor:D svir litt i sjela at det er en v12, men noe må man ofre;)
NeonMuffler Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 fikk v12ern veldig billig, dessuten var det stygge merker i ene syl veggen, så den var egentlig ferdig. blokka er borra til 85mm
NeonMuffler Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Skrevet Mars 9, 2014 da er blokka henta ferdig maskinert. plana og borra. heiv den i stativet på verkstedet og slipte dritten ren, skikkelig møkkajobb. men nå er den ferdig lakkert så egentlig bare å montere sammen! kevine30 reagerte på dette 1
henfjel Skrevet Mars 29, 2014 Skrevet Mars 29, 2014 Nå må du få ut noen flere bilder og updates her snart! Har sett at det skjer noe på BMW E34-gruppa på FB
NeonMuffler Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Skrevet Mars 30, 2014 hehe, kan legge ut noen:) toppen skal straks på
kevine30 Skrevet April 1, 2014 Skrevet April 1, 2014 For fin å bruke denne motoren nå Stue pynt dette Liker 23732 reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet April 1, 2014 Skrevet April 1, 2014 Skal følge med her! flott arbeid og gromme deler Skulle ønske jeg hadde tid og penger til det samme... Tar du på deg jobber evt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå