Bimmer fan Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Blir bra med planene får vel følge med her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Din bil som var frampå der ja Gleder meg til å se denne med coilovers og sommerfelger.. Ikke min bil nå desverre. Solgte den, angrer Blir bra med planene får vel følge med her da Takk for det, hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Har endelig mottatt mine KW! Og fått dekk på felg, så nå blir det snart sommer! Bimmer fan og evi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Så ut som en grei pakke det der Marionette reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 Så ut som en grei pakke det der Det kan jeg love deg, var på vei til trening da jeg fikk hentesms, ble en kort økt for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 Skal legge ut litt om en del av bilen jeg ikke har vist før. Bilen har nemmelig et tilnærmet strøkent grått skinninterør! Dette trengte litt ekstra pleie, jeg handlet derfor inn et rensekit fra swissvax, som fungerte usedvanlig godt Tok ingen bilder før jeg begynte, så starter med noen 50/50 bilder: Forskjellen var faktisk større enn jeg klarte å få med på kamera Bilder fra når jeg var ferdig med vårrengjøringen: Dørkarmene og inside av døre ble vasket etter jeg var ferdig med interiør, null rust Da jeg først kjøpte bilen var jeg igrunn ingen stor fan av det gråe interøret, men det har absolutt vokst på meg, og jeg synes nå det er tøffere enn sort, slik de fleste har Fikk og dekk på ny felgene! Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Det ble utrolig fint. Jeg gjorde det samme på mitt sorte skinn-interiør, enorme mengder skitt i setene selv om de ser rene ut. Mine er desverre så slitt noen plasser at jeg må farge litt i tillegg. Swissvax er genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Følger her, veldig fin bil og blir bra med coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Nydelig farge på den bilen din! følger med her! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Digger lyst skinn, det ble veldig bra, må få hevi på noe farge på interiøret mitt også , kjøpt meg bc coilovers selv, må bare handle meg nye nav så er jeg der ^^ Gettin' low ^^ ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Beklager manglende update, har ikke vært på bimmers på en god stund nå Men et par bilder av bilen slik den står idag Bilen er enda ikke godkjent senket da jeg ikke har noen sommerfelger som passer uten moderat store spacere (10mm) Så tar det nå når vinterdekka kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Litt forundret over KW sine coilovere til E34. På bildene over er de skrudd helt i bunn bak mens forran er det fortsatt 5cm å senke. Synes det blir litt i overkant forran og akkurat på grensen/litt for lite bak..Bilde av min gamle TDS på FK coilovere: Her var det 1,5cm å senke forran og 5cm bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 Fant ut det samme selv! Skulle hatt KW foran og FK bak..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Det ville nok vært en bra combo for lav bil ja, neppe noe man hadde fått i vognkort da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Får ikke det godkjent nei Blir bra dette Marionette reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå