Teigland Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 14.000 for å ta av toppen på en 4'er? det syntes jeg hørtes noe meget ut. tror vi tok sånn mer rundt 25-28 komplett med en sjekk av toppen hos oss. men skal ikke si dette sikkert. Men han rista kun i oppstart? ikke når han gikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Tullete pris fra et meca verksted.. Mye bedre å ta det på autorisert BMW verksted da. De har en lav timepris på 875,- men tar det igjen på å legge inn 17 timer for å ta toppen av/på. Tviler på at BMW sitt tidverk tilsier at det tar 17 timer å skifte toppakning på en slik motor... Noen som vet? Overhaling av toppen til 4500 er nok å slipe inn ventilene,montere nye ventiltetninger og planslipe. Det er nok ikke 8000,- for tetninger til denne motoren, de kommer sikkert i et sett med 16 stk. Hadde bedt om tilbud fra flere verksteder før jeg godtok den der gitt.. Sjekk med BMW forhandler, du kan bli overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsater Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2013 Status:Hittil har jeg funnet en utvendig lekkasje med kjølevæske. Er en hardplastkobling der det bobler ut under trykktest. Håper og tror at det kan være kun denne som har skapt problemene. Prøvde bilen en tur, og det er absolutt ingenting jeg merker til det etter at den ristingen forsvinner etter 15 sekunder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Høres ut som en enkel fiks. Det kan være en coil eller en plugg eller noe som er defekt ifbm ristingen. Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå