Kristian Skrevet April 11, 2014 Skrevet April 11, 2014 Du hadde nok til en viss grad rett, men føler det gikk forholdsvis bra. En meget bil interessert mann som gikk over bilen. Akkuratt eksos støyen synes jeg selv er altfor voldsom. Har du kjøpt Alpina B8`en som sto tilsalgs i høst? Jeg har også sladda rundt i den tidligere:-) Ja stemmer det! kommer til å annonsere den etter e30meet, da det har kommet en gammel klassiker igjen i garasjen
bmwm3carbon Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Skrevet Juni 5, 2014 Denne bilen er nå påskiltet og solgt til en hyggelig kar fra Karmøy. Han kommer nok til å ta godt vare på bilen! Jeg derimot, bruker dagene på diverse utenlandske nettsider, på jakt etter en ny spesiell ///M-modell.....
Dynoperformance Skrevet Juni 5, 2014 Skrevet Juni 5, 2014 Er nok ikke plankekjøring med godkjenning, men den tilfredsstiller nesten SFOOR sine krav slik den står idag. Må justere ned trykk og kjøre den i rulla hos NAF før visning. Noe spesielt du tenker på? grom bil E92 neste.... bmwm3carbon reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå