Shattered Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 7 minutter siden, Freakshow skrev: hmm Dont even think about it da må 330 selges Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 11 timer siden, Shattered skrev: Dont even think about it da må 330 selges haha 330´n hadde nok blitt bytta ut med ny familie bil xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 1 time siden, Freakshow skrev: haha 330´n hadde nok blitt bytta ut med ny familie bil xD detta er jo stv, ergo familiebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 7 timer siden, stig. skrev: detta er jo stv, ergo familiebil haha touchè! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 11, 2017 Forfatter Share Skrevet August 11, 2017 Da var nok denne solgt, å for dere som lurer så er grunnen veldig enkel, en ting er at jeg forsåvidt har nok biler. men siden jeg ikke fikk brukt bilen til det den var tiltenkt når jeg først bygde den så da så jeg ikke poenget med å ha den, så da vart den solgt istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå