G-RACING Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Spennande prosjekt! anders e30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Da har jeg fått lagd avstiveren mellom dempertårnerene bak i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Når du først er i gang med så god tilgang må du lage til noe sånt Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Det kommet stivere ned mot diffen da jeg skal bygge om festene å annen diff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Da har jeg fått tak i bakplate. Ny fra Veng så håper bare på att den er ok passform. Eller så blir det bytting til orginal den gang de kommer for salg igjen. Hentet også løsningen bak i bilen i dag fra ett mek. Verksted. Senker store deler av bagasjerommet 10 cm for å få tungdepunket nermere bakken. Bilder kommer på torsag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Fått gjort litt i dag. Tilpasset begge bakskjermene. Tilpasset den nedsenkede delen i bagasjerommet. Samt prøvemonter bakplaten. Veldig bra passform:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 det så veldig bra ut Anders. stå på anders e30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Ja her går d jo veien Ser veldig bra ut! Sent from my iPad using Tapatalk anders e30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Hva synes du om Veng plata? Gleder meg til å komme dit du er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Jeg har byttet bakplate på en annen e30 en gang å det var samme bakplate bare orginal. Å jeg syntes over hodet ikke veng plata var noe dårligere. Den koster jo også 1/2 prisen av orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Trenger sårt bakluke armene med alt av disse spenn stengene osv. Samt låskasse å den på bakluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 orginal får du ikke tak i fra butikk uansett, så er vel ikke så mye å lure på jeg har leita MANGE plasser. ser forøvrig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Trenger c- stolpe utbyggeren. I glassfiber. Noen der ute som har en liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Fått lagd bue på kartet i bagasjen der den skal punktesfast til bakpkaten. Samt gjort litt til på avstiveren mellom dempertårnene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Da har jeg fått gjort litt i dag. Lagde en avstiver mellom vangene bak aMt ett jekkepunkt på morgen. Å fått gjort ferdig tåravstiver bak. Samt loddet å prøvemontert nytt sted for bensin lokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå