anders e30 Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Da er dørene i hus Da blir det mye jobbing i vinterferien. Skal få bygd batteri ramme i ferien . Bruker er Standar batteri som mal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Da er div stål samt litt rør bestilt til batterikasse samt div små ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 Fått gjort litt i dag. Endelig står de på å nå klare for å punktes fast for alltid. Måttet ned å gjort tilsvarende på bakpkaten fra gulvet bak å ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 Gjort litt i dag. Lagd ferdig hjulkasse på den ene siden. Tenkte å ponktsveie di men. Limt å poppet fast grunnet mye enklere å fikse/bytte om det blir fillete etter dekk biter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Nei nei nei !!! Kan ikke poppe på heimelaga innerskjermer når en skal sveise på orginale M3 skjermer !! Er vel ikkje bilcross bil du bygger ? Her har du jo evnen og muligheten for å bygge en grom bil med riktig utseende osv, er vel poenglaust å ta slike snarveger då ? Forøvrig eit ryddig å fint prosjekt hittil e30 tic reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 Poenget er at det.blir jo senes likt ut om jeg sveiser fast de platene jeg har lagd. Men du har jo ett poeng å da. He he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 Må lage egene innerskjermer om man skal få bilen lavnok med racing dekk. Orginale har en helt jalla form om man skal ha ordentlig senk å brei sporvidde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Ja eg skjønner ka du meina, orginale innerskjerma stuper litt tidlig ned mot falsen/skjermbue på ytterskjerm. Men eg meiner det går ann å bygge på en anna måte. Å bygge innerskjermer som en kun popper fast er i samme kategori som å fikse rusthull med å kappe vekk rusta og so poppe på ei ny plate der rusta var ! Gjer du det skikkelig med solide sveiste innerskjermer vil du garantert vere glad for det i framtida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Vil og legge til att det er ikkje for å vere kritisk eg skriver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Forstår godt hva du mener. Vi får se hva det ender med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Gjort litt i dag også. Ryddet på verkstedet. lagd avstiver/ feste til ic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Fikk denne i posten i dag. Ett skritt nermere å bli klar for burbygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 Fått gjort litt i dag. Prøvd den nye rørkutteren. Bruker en hullsag som er 4mm større enn rørets diameter. Da blir resultatet strøkent. Samt gjort ferdig kartet baki med buet bakkant mot bakplaten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Da har jeg slått meg å har funnet ut at jeg vil prøve å montere e39 bakstilling i e30. Men skal få tak i en donor e30 skall for å tilpasse å prøvemontere i først. Newgarden93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå