midlertidig Skrevet Desember 22, 2013 Skrevet Desember 22, 2013 E39'en min sine skiltlys å tåkelys flimmrer, så jeg lurer på om det er lysmodulen som er gåen. Skal prøve å bytte med en annen brukt en, men det sies at den må programmerest. Stemmer dette?
Otis Skrevet Desember 22, 2013 Skrevet Desember 22, 2013 Ikke bare for å teste nei, det skal virke uansett. Ikke sikkert alt virker, men lys på skiltlyset skal nok virke. Det problemet som du nevner har jeg sett på 4 pre-facelift biler, dog har da alle lys blinket, men det er lettest å se det på skiltlysene. Men jeg vet ikke hva som er problemet, men sikkert LCM.
midlertidig Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Skrevet Desember 22, 2013 Ikke bare for å teste nei, det skal virke uansett. Ikke sikkert alt virker, men lys på skiltlyset skal nok virke. Det problemet som du nevner har jeg sett på 4 pre-facelift biler, dog har da alle lys blinket, men det er lettest å se det på skiltlysene. Men jeg vet ikke hva som er problemet, men sikkert LCM. Alle lys funker nå også, men jeg vil bare se om de slutter og flimmrer etter jeg har byttet. Ja alle lysene mine blinker heller ikke, og det er ingen feilmeldinger som kommer opp heller. Og LCM er? Aldri hørrt om
Otis Skrevet Desember 22, 2013 Skrevet Desember 22, 2013 Er du sikker på at alle lys ikke flimrer? Lcm er lysmodul. Sendt fra mobilen
Aroid Skrevet Desember 22, 2013 Skrevet Desember 22, 2013 Sjekk ladde spenning. Slutter vell å flimre når du har turtall på motoren? Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
midlertidig Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Skrevet Desember 22, 2013 Er du sikker på at alle lys ikke flimrer? Lcm er lysmodul. Sendt fra mobilen Det er bare tåkelys, skiltlys og ryggelys som flimrer. Sjekk ladde spenning. Slutter vell å flimre når du har turtall på motoren? Sent from my GT-N7105 using Tapatalk Nope, det flimrer uansett hva turtall jeg har. Har målt også, og det er stabilt. Har prøvd forskjellige pærer, både billige og dyre. Ryggelys pærene koster 350kr per. er tåkelys ok skiltlys led pærer? Tåkelys er ok ja, og både skilt, rygge og tåkelysene er LED.
Aroid Skrevet Desember 22, 2013 Skrevet Desember 22, 2013 Vist du har ledd så er det ikke så rart. Må deaktivere pæresjekk i lcm. Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
midlertidig Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Skrevet Desember 23, 2013 Vist du har ledd så er det ikke så rart. Må deaktivere pæresjekk i lcm. Sent from my GT-N7105 using Tapatalk Åja! Så det er det som er problemet? Har du en lett forklaring på hvordan jeg gjør det?
Aroid Skrevet Desember 23, 2013 Skrevet Desember 23, 2013 Må kodes med inpa BMW diagnose utstyr. Står mye om det på forumet her vist man gidder å søke litt. Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
Mikael-B Skrevet Desember 23, 2013 Skrevet Desember 23, 2013 Pæresjekk kan du deaktivere med nesten hvilke som helst BMW diagnosesystem. Billigste og enkleste er BMW Scanner 1.4.0. Les i diagnosetråden her på forumet. Aroid reagerte på dette 1
Aroid Skrevet Desember 23, 2013 Skrevet Desember 23, 2013 Jeg har kun brukt inpa. Jeg var veldig usikker på å anbefale BMW scanner sia jeg har ikke brukt det før. Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
lagunilla Skrevet Desember 23, 2013 Skrevet Desember 23, 2013 Har både inpa og bmw scanner, og sist nevnte er 10 ganger lettere å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå