Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kommer til å kjøre meg i hjel på R sykkel. Enkelt og greit.

 

 

Derfor jeg er mest interessert i streeetfighter/naken/chopper/caferacer... meste parten av turene blir uansett rundt omkring i byen, noen langturer på gamle øde veier, samt posering for facebook bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedproblemet med motorsykkel er vell egentlig at alt annet blir sløvt i forhold.. Det er faktisk ikke noe særlig til poeng å ha en sprek bil, for den vil aldri gi deg samme kicket under akselerasjon  ](*,)

Var ute å lufta en E39 M5 i går, etter litt sykkelkjøring tidligere på dagen, og jeg følte eeegentlig ikke den gikk så altfor godt...

For all del, en M5 er sprek, kan ikke sammenlignes med en sykkel, men det samme kicket gir det ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes....yes it does...derfor jeg ser etter billigsykler i første omgang... Må jo starte ett sted..ikke rom i økonomien til å punge ut 150tusen for en sykkel...da kjøper jeg meg bil i stedet as :P

kjøp deg scooter! Tror det hadde passt deg perfekt 1 :-D

Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan folk slutte og sammenligne bil med motorsykkel nå? Hele galaksen vet at motorsykler har sprekere aksellerasjon! Ingen av delene er en substitutt for den andre heller...

 

Ja takk begge deler. Punktum.

 

Når det er sagt, misunner MC-folket for tiden, knallvær på østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan folk slutte og sammenligne bil med motorsykkel nå? Hele galaksen vet at motorsykler har sprekere aksellerasjon! Ingen av delene er en substitutt for den andre heller...

 

Ja takk begge deler. Punktum.

 

Når det er sagt, misunner MC-folket for tiden, knallvær på østlandet.

Hårsår? Det er ett faktum at MC gir en opplevelse bare ett fåtalls biler kan matche.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårsår? Det er ett faktum at MC gir en opplevelse bare ett fåtalls biler kan matche.

Han er nok ikke hårsår, derimot helt enig! Det er som du sier et faktum at MC gir en helt annen kjøreopplevelse, derfor ingen vits å diskutere dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...