FredrikE24 Skrevet Mars 8, 2014 Skrevet Mars 8, 2014 Jeg kjører selv en Honda CBR1100XX Super Blackbird, hva kjører dere andre Bimmers-folk? Absolutt en sykkel jeg kunne tenkt meg!
Skårholen Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 Første turen ble kjørt i går, kaldt var det men var likevel verdt det. Så nå erre bare å kjøra på
noekult Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 Så to motorsykler på veien i Oslo i går! En rød Ducati 748 var den ene! Sinnsyk tøff sykkel! Ble gira!
Thomaz Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 Vurderer å ta ut min og. Men er lott kaldt enda. Pluss at veiene er ikke sopa og er kalde enda. Sent from space using Tapatalk -
LarsBimmers Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 Tenker/drømmer om å kjøpe en billig sykkel når jeg reiser til fattern om en to ukers tid. Trenger bare noe billige greier å ha når jeg er der borte (Asker området) men klarer ikkje helt bestemme meg for liggesykkel eller cruiser (lett mc uansett) Har mest lyst på SM, men det ligger ingen ute dessverre Noen tanker? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Skårholen Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 Hva vil du gjøre med sykkelen, gjør tur eller kjøre for å ha det moro?
Spretter Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Kjøpte meg denne sist uke, henter den vel snart Skulebollen, noekult og mkj reagerte på dette 3
LarsBimmers Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Hva vil du gjøre med sykkelen, gjør tur eller kjøre for å ha det moro? Er for det meste at jeg savner sykkelen der borte, men skal være utplassert der, så blir nok pendling og. Regner 10-13 som billig, men har ett budsjett på 15
bayerks-mach-werk Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Kjøpte meg denne sist uke, henter den vel snart fin sykkel men du trenger en annen lydemper for den orginale der kan du jo frakte 10 kinesere oppi , får vel tak i greie slip on potter.
Thomaz Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Skal man hente sykkelen da tro blir vel kaldt i skinn nå men. Sent from space using Tapatalk -
FredrikE24 Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 fin sykkel men du trenger en annen lydemper for den orginale der kan du jo frakte 10 kinesere oppi , får vel tak i greie slip on potter. Da bråker det jo 4 ganger mer.. Snakk om jalla
Eksos Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Jalla med litt åpnere eksos på en motorsykkel? Da er det ikke mange sykler som ikke er jalla gitt Står Leovince SBK på Ninjaen min, hjelper absolutt på for å få fram litt godlyd bayerks-mach-werk reagerte på dette 1
Martin1993 Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Lyd er viktig i rush trafikken merka det når det kom 4 motorsykkler snikendes i midten. Solen blenda sidespeila mine, så merka dem ikke før dem rusa motorsykklene . Forsåvidt nydelig vær idag i Stavanger. Mye kjekt ute å kjører ja ! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Eksos Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Har sine fordeler å bli hørt, spesielt når man er såpass lite synlig i trafikken som man er på to hjul! Og hvem har ikke kjørt bil i en tunnel, og blitt misunnelig på han med sykkelen som kommer buldrende igjennom? Trenger ikke komme i full fart, så lenge det lager litt lyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå