Skårholen Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Vil tro rett rundt 20 er realistisk. Jeg har tenkt på å ta mellomtung til høsten eller neste vår. Helst til høsten men får se ann lommeboka. Litt usikker på åssen sykkel men hornet kanskje. noekult og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBimmers Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Jeg tok lettlappen i fjor, kosta meg cirka 20, men så er jo sikkerhetskurs på vei litt lengre og så skal du jo ha på bane også som koster litt, men jeg slet veldig med krypkjøringa, så gikk en del timer der Sent from my Nexus 5 using Tapatalk noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Ga 13 var det vel for lettlappen i fjor. Slet selv litt med krypkjøringa. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Hva går krypkjøringa på? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBimmers Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Kjøre sakte rundt ei kjegle løype Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Det ja... Okey, takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Kjøre saktere enn du vanligvis går uten å ha bena nedi bakken rundt noen kjegler som gjør at du må kjøre slalom ellers er de andre kjøregårdsøvelsene greie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Man kan jo alltids begynne med å kjøre moped igjen for å trene på slikt.. Jeg syntes ikke krypkjøring er så vanskelig, ble veldig mye sluring av clutch for å få det til å gå sakte nok Trikset jeg lærte er å klemme innsiden av lårene mot tanken, og løfte blikket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Betalte 18k tror jeg for lappen i fjor. Å da hadde jeg lettsykkel. Hadde ikke mer enn 3 kjøretimer pluss oppkjøring. Tok den vel på to uker. Å med gullhår så fanga jeg en ledig oppkjøring bare to uker etter jeg i det hele tatt tenkte tanken på å ta lappen ! det var digg mtp at R1 sto klar ! men fadern ble vel dratt med på tur omtrent hver dag før jeg fikk lappen ! Var en knall sommer i fjor å håper på like bra vær i år Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBimmers Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Da var det 18 for å oppgradere da? Har rekna cirka 11 selv. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Ja. 11k så er det sykt lave priser. Jeg hadde langkjøring og kjeglekjøring. Syns det ble dyrt mtp hvor lite jeg hadde. Men solgte båten til kjøre lærern så endte opp i pluss Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenH Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Betalte 14500 for mellomtung i fjor sommer. Da hadde jeg ikke lettlappen fra før, og hadde bare obligatoriske kjøretimer. Krypkjøring/kjeglekjøring er jo igrunnen morro, bare å trene litt om en har en moped eller lignende stående. Bra tips som FredrikE24 sier, å ha en god forankring på sykkelen, og å få opp blikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBimmers Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 11k er bare for langkjøring og banekjøring om jeg ikke husker feil. Tror ikke jeg sjekket hvor mye det ble med oppkjøring Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenH Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Kan vel regne ca 2000 ekstra for utgiftene på biltilsynet. Er vel noe som ca 500 for teori, ca 900-1000 for selve oppkjøringen og 500 for nytt sertifikat om jeg ikke husker feil. Rett meg gjerne på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBimmers Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Teorien kan du jo sløyfe om du har lettlappen, oppkjøringa et cirka 1k, pluss leie for sykkelen, og så er det vel nærmere 300 for selve lappen. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå