Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner poenget...greia med å skaffe seg sykkel er å lære seg å kjøre...men vil samtidig ha en kul sykkel...må ikke ha R sykkel etc... vil bare ha en feit sykkel som ser kul ut når den står og samler støv i garasjen meste parten av året :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med downshift. GPZ 500, kjekk sykkel til en billig penge. Nybegynnere som ikke tror de er flinke fordi de drar sykkelen fort opp i 250 har mye mer morro på en sånn på norske veier enn en R1.

http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=47999614&searchclickthrough=true

Litt dyr, men lav km og greit med toppboks (selv om det ser MAX løk ut)

Så vidt jeg (og Harley-Davidson) vet så er intervallen til VRSC 24000km:-) Du behøver heller ikke å ta ut motor. Det holder å skru av eksoen i bakkant og senke motoren ned foran.Gjerne i kombinasjon med å ta ut batteriboksen.

Hmm leser 16000 overalt. Eneste at noen mener det har gått.opp.til 15000 miles.

Det er trangt og tar lang tid, men det burde gå på 4-5t.. Sjelden de trenger å justeres noe.

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med downshift. GPZ 500, kjekk sykkel til en billig penge. Nybegynnere som ikke tror de er flinke fordi de drar sykkelen fort opp i 250 har mye mer morro på en sånn på norske veier enn en R1.

 

http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=47999614&searchclickthrough=true

 

Litt dyr, men lav km og greit med toppboks (selv om det ser MAX løk ut)

 

Hadde en slik tidligere, ekstremt lettkjørt og fin førstegangssykkel! For meg ble det sykkel nummer to, egentlig impulskjøp, hadde plutselig "behov" for en sykkel :P

Solid motorkonstruksjon som er gjennomprøvd gjennom mange år, veldig lite feil på de der :)

Man blir fort vant med effekten, og straks man tester nyere og større, for så å gå tilbake til den der, blir den naturligvis litt kjedelig...

Min hadde vell 70hk, tosylindra motor, men en lav egenvekt... 

 

Burde være mulig å få de noe rimeligere, på tross av boks og lav km... Solgte min for 16 inkl årsavgift pga plassmangel :)

 

post-41043-0-53132800-1402592548_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske så sikker på at det er 24000km. Jeg er 100% at det gjelder på 2007 1130cc og 1250cc fra 2008, men tror også at det gjelder de eldre..

Jeg har btw jobbet 3år hos Harley-Davidson;-)

24000km ja:-) 16000 var før. jobba på Harley i tre år ja. justert ventiler på night rod før?:-D

Brodern sin har toxic eksos. Gikk fire bilalarmer i parkerings huset. :-P

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her som har intercom da? 

Bestilte meg et sett Scala Rider G9x i går, har hørt at det er det som er tingen? Iallefall det samtlige kjøreskoler i området bruker, samt sensorene til statens vegvesen... 

Greit med streaming av musikk, telefonsamtaler, radio osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern kjøpte to Schubert hjelmer, begge med en krage man monterer i hjelmen og har da handsfree, radio og intercom montert i hjelmen hele tiden. Han stortrives, hans sykkel har original BMW GPS med kart og telefonløsning. Så han kjører rundt med radio og handsfree på ørene(Stereo) heletiden og kan monitorere det meste på GPSen(man klarer seg fint uten dog). Når vi øvelseskjører kjører han med sykkel bak og vi holder faktisk samtaler gående som om man skulle kjørt bil, mens vi kjører sykkel. Såpass bra fungerer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau jau ser det er flere med harley her inne og jeg er en fan av v-rod, nå har jeg nettop kjøpt ny sportster 883 og eid den snart 2 uker kjørt på den 125 mil til nå og kosér meg veldig .

Eneste som er litt kjipt er at jeg ikke har noen å kjøre med , så dersom noen bor i nærheten så er det bare å skrike ut så blir jeg med på en tur.

Her kommer ett bilde av biken Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau jau ser det er flere med harley her inne og jeg er en fan av v-rod, nå har jeg nettop kjøpt ny sportster 883 og eid den snart 2 uker kjørt på den 125 mil til nå og kosér meg veldig .

Eneste som er litt kjipt er at jeg ikke har noen å kjøre med , så dersom noen bor i nærheten så er det bare å skrike ut så blir jeg med på en tur.

Her kommer ett bilde av biken usutu6ud.jpg

og hvor holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tør jeg spørre om hvilken aldersgruppe du hører til? 

 

Bor i buskerud selv, men er veldig ofte i bærum...

Henter faktisk en kliss ny cbr600 på lørdag, og den trenger jo å få noen mil på seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...