bricks Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Noen som har prøvd dette for å tørke opp bilen innvendig på vinteren? Kjøpte en slik http://www.clasohlson.com/no/Cotech-10-l-luftavfukter/Pr365204000#moreinfo Men tar opp veldig lite vann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Desember 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2013 Da har jeg levert tilbake den på clas, skal gå for en modell som brukes i båt/campingvogn hos en annen forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Du skriver den tar opp veldig lite vann, hvor mye vann har du egentlig i bilen? Kan ikke si jeg trenger en sånn i bilen, prøver å sparke av meg snø før jeg går inn. Noe vann tåler vel mattene, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Jeg skal prøve med en billigere løsning, nemlig ris, ris overalt i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 disse avfukterer trenger vell minst 20 grader i rommet ,billen får å virke opptimalt mulig det er for kalt .men er det mye fuktig het i bilen så tror se hvor det komer vann inn ved regn ,evt bruke motor varmer og cupe varmer det tørker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Har brukt Biltema sin, billig og effektiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå