D.Toft Skrevet Desember 31, 2013 Skrevet Desember 31, 2013 her kan du og ettermontere navi system med skjerm osv, myye arbeid, men skal gå. koster litt også
Stian Mathisen Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Skrevet Desember 31, 2013 Utrolig mye som kan gjøres med en e38. Både utvendige oppdateringer og innvendige. Er vel bare lommeboka som setter begrensningene Har gjort veldig mye på min egen e38, men det er fremdeles ting som kan oppgraderes Ja har funnet ut det, begynner med det enkleste nå og fortsetter derfra. Speil og lys i håndtak utvendig og invendig er bestillt
Stian Mathisen Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Skrevet Desember 31, 2013 her kan du og ettermontere navi system med skjerm osv, myye arbeid, men skal gå. koster litt også Ja men hvordan er dette systemet kontra dagens navi enheter?
D.Toft Skrevet Desember 31, 2013 Skrevet Desember 31, 2013 bestillte du håndtak med org lys utv, eller gjør du som meg og legger led striper der? jeg syntes dette systemet er bra. nå har ikke jeg sammenlignet, men har oppdatert kartplate i min, samt oppdatert software, så jeg har fotoboksvarsler og. og dette er org stor skjerm navi så alt er orginalt, noe som er viktig. legger eg inn en adresse og kjører, så får eg veibeskrivelsen og alt det der, samt den regner ut ny rute om eg kjører en annen vei enn navi vil eg skal kjøre. eneste jeg ikke har fått opp er GPS hastighet, der gps viser bilens hastighet på skjermen, men dette er ikke ett savn
Stian Mathisen Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Skrevet Desember 31, 2013 bestillte du håndtak med org lys utv, eller gjør du som meg og legger led striper der? jeg syntes dette systemet er bra. nå har ikke jeg sammenlignet, men har oppdatert kartplate i min, samt oppdatert software, så jeg har fotoboksvarsler og. og dette er org stor skjerm navi så alt er orginalt, noe som er viktig. legger eg inn en adresse og kjører, så får eg veibeskrivelsen og alt det der, samt den regner ut ny rute om eg kjører en annen vei enn navi vil eg skal kjøre. eneste jeg ikke har fått opp er GPS hastighet, der gps viser bilens hastighet på skjermen, men dette er ikke ett savn Nei jeg bestillte fra ebay. Ja enig med deg at den ser finere ut den originale. Får se om jeg kanskje bytter ut parroten med en sånn. Men er glad i parroten som har android med spotify og alt. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
D.Toft Skrevet Desember 31, 2013 Skrevet Desember 31, 2013 jeg har byttet ut cd veksler med en GROM usb leser, denne har også android system, så jeg plugger inn kabelen i min tlf, og da spilles musikk derfra, samt den lader tlf. man får blutooth til den også
Stian Mathisen Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Skrevet Desember 31, 2013 Ja da begynner vi og snakke. Hvordan er kvaliteten på skjermen/bilde på spillern? Nå må jeg nesten bestille meg denne Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Skulebollen Skrevet Desember 31, 2013 Skrevet Desember 31, 2013 har du link tl dørhandtak med innvendig belysning:)?
Stian Mathisen Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Skrevet Desember 31, 2013 http://m.ebay.com/sch/i.html?kw=bmw+e38+door+handle+illuminated&isNewKw=1&pgn=1&epp=24&mfs=GOCLK&acimp=0&itemId=&cnm=&cid=&sqp=bmw+e38+door+handle+illuminated&_trksid=p2053742.m2428.l1313.TR0.TRC0.Xbmw+e38+door+handle+illuminated
Skulebollen Skrevet Desember 31, 2013 Skrevet Desember 31, 2013 Synd frakt er så dyr på ebay.com: / Legg ut ett bilde når du har montert da:)
D.Toft Skrevet Januar 1, 2014 Skrevet Januar 1, 2014 er bare å følge me på ebay, evt koed om dem her håndtakene
Sjøbuse Skrevet Januar 1, 2014 Skrevet Januar 1, 2014 Synd frakt er så dyr på ebay.com: / Legg ut ett bilde når du har montert da:) Kan ta bilde i min bil om du vil. Jeg har dette orginalt.
Stian Mathisen Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Skrevet Januar 1, 2014 Kan ta bilde i min bil om du vil. Jeg har dette orginalt. Ja få ut et bilde
Stian Mathisen Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Skrevet Januar 1, 2014 Noen som vet hvordan disse setene er:http://m.ebay.com/itm/111195096549?nav=WATCHING&sbk=1
Sjøbuse Skrevet Januar 1, 2014 Skrevet Januar 1, 2014 Setene der er fine. Er vel de setene som er nest best i E38. Bilde av håndtak kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå