W-spec Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Er det flere som planlegger turen oppover til Mo i Rana og Arctic Circle Raceway når Sommertreff snurrer igang 27.-29. juni? Dette er treff for de som ønsker å kjøre mye på bane! Jeg har selv vært der hvert år siden de startet opp og har sett treffene bli større og bedre for hvert år. Det er fortsatt slik at du får kjøre så mye du eller bilen din vil i løpet av helgen. På juni-treffet er det noe mer som skjer utenom med mer folk og biler, men absolutt mye kjøretid. Om det kun er mest mulig kjøring du vil ha er august-treffet midt i blinken (men har vært noe ustabilt vær tidligere). Jeg håper på å se flere fra forumet der oppe i sommer. Kanskje noen vil kjøre samlet oppover? Selv satser jeg på å kjøre oppover på torsdag og være klar til banen åpner kl. 10 på fredags morgen. Tre dager med "flat fjøl" og dekkrøyk (-ikke så mye fra min kraftløse bil men kanskje noen andre???). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Jeg skal ihvertfall ta turen i år godt dem har flyttet treffe litt da det pleier å være nattefrost på vårtreffet. Sendt fra min Sorry ZR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Kommer som vanlig i år også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 hadde vært morro å hivd seg med ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Flere som skal? Sendt fra min Sorry ZR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Bumper denne. Hadde vært kult å kjørt sammen nedover. Sent from my D5503 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Bumper denne. Hadde vært kult å kjørt sammen nedover. Sent from my D5503 using Tapatalk Jeg skal Hva kjører du i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Ehh ja det hva planen. Kjøre du torsdag eller fredag? Sent fra min D5503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Ehh ja det hva planen. Kjøre du torsdag eller fredag? Sent fra min D5503 via Tapatalk Hehe, kjører Torsdagen Blir det 316 i år også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 525tds som skal få rikelig med trykk ska fruen være med? Tenkte å dræge min med. Sent fra min D5503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 525tds som skal få rikelig med trykk ska fruen være med? Tenkte å dræge min med. Sent fra min D5503 via Tapatalk Tøft! Fruen er i forsvaret så ho blir ikke med :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Guttetur da ska du på banen med E46 'a? Sent fra min D5503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Guttetur da ska du på banen med E46 'a? Sent fra min D5503 via Tapatalk Det er planen ja Må se om jeg kanskje får lurt med ett sett ekstra bakdekk Detta her blir residensen i år, bare for å ha treffets mest bonete telt http://www.autoguide.com/auto-news/wp-content/uploads/2013/06/BMW-Motorsport-Tent-1.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Haha najs æ har touring så bakdekk får vi plass til Sent fra min D5503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Norges største stjerne innen drifting, Fredric Aasbø kommer til Sommertreff i juni. Fredric kommer direkte fra FD-runde i New Jersey til Arctic Circle Raceway for å kjøre sammen med oss før han reiser videre til Fuji og runde 2 i FD Asia. Fredric har ikke vært på ACR siden 2010 hvor han dessverre var uheldig med bilen og fikk kjørt veldig lite. I år håper han å få kjørt masse på ACR, og gleder seg til å møte både gamle og nye venner i bilmiljøet i NordNorge. Gå inn på www.sommertreff.no og sikre deg billetter i dag til Sommertreff sitt 10års jubileum 27-29 juni, og NordNorges største biltreff noen sinne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå