Gå til innhold

Sommertreff 2014 -10 år på ACR

W-spec
 Share

Anbefalte innlegg

post-68703-0-60528200-1388395311_thumb.p

Er det flere som planlegger turen oppover til Mo i Rana og Arctic Circle Raceway når Sommertreff snurrer igang 27.-29. juni?

Dette er treff for de som ønsker å kjøre mye på bane! Jeg har selv vært der hvert år siden de startet opp og har sett treffene bli større og bedre for hvert år. Det er fortsatt slik at du får kjøre så mye du eller bilen din vil i løpet av helgen. På juni-treffet er det noe mer som skjer utenom med mer folk og biler, men absolutt mye kjøretid. Om det kun er mest mulig kjøring du vil ha er august-treffet midt i blinken (men har vært noe ustabilt vær tidligere).

Mo_i_Rana.jpg

Arctic-Circle-Raceway.jpg

Jeg håper på å se flere fra forumet der oppe i sommer. Kanskje noen vil kjøre samlet oppover? Selv satser jeg på å kjøre oppover på torsdag og være klar til banen åpner kl. 10 på fredags morgen. Tre dager med "flat fjøl" og dekkrøyk (-ikke så mye fra min kraftløse bil men kanskje noen andre???).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Guttetur da :smile: ska du på banen med E46 'a?

Sent fra min D5503 via Tapatalk

Det er planen ja :)

Må se om jeg kanskje får lurt med ett sett ekstra bakdekk :P

Detta her blir residensen i år, bare for å ha treffets mest bonete telt :D http://www.autoguide.com/auto-news/wp-content/uploads/2013/06/BMW-Motorsport-Tent-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Norges største stjerne innen drifting, Fredric Aasbø kommer til Sommertreff i juni. Fredric kommer direkte fra FD-runde i New Jersey til Arctic Circle Raceway for å kjøre sammen med oss før han reiser videre til Fuji og runde 2 i FD Asia. Fredric har ikke vært på ACR siden 2010 hvor han dessverre var uheldig med bilen og fikk kjørt veldig lite. I år håper han å få kjørt masse på ACR, og gleder seg til å møte både gamle og nye venner i bilmiljøet i NordNorge. Gå inn på www.sommertreff.no og sikre deg billetter i dag til Sommertreff sitt 10års jubileum 27-29 juni, og NordNorges største biltreff noen sinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...