Gå til innhold

Min F31 330d xDrive M-Sport


Lars S
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige tilbakemeldinger.

Er veldig fornøyd med hvordan bilen ble etter senk, ble ett mye mere riktig utseende på hele vogna, samt at den er litt strammere i svingene.

Legger ved ett par bilder til.

post-49801-0-37369100-1405526983_thumb.j

post-49801-0-08550900-1405527009_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Siste oppdatering ar da nye 20" BBS CH-R med Michelin Super Sport dekk. Er litt tidlig for sommerhjul på østlandet enda, men måtte prøvemontere. Synes det ble bra, og håper understyring som jeg hadde med org. 19" er blitt bedre.

post-49801-0-72053700-1427619709_thumb.j

post-49801-0-50968600-1427619738_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8*20 ET 36 og 9*20 ET 44, med 235/35 og 265/30 dekk, noen få mm større enn org på rulleomkrets og en cm økt bredde.

Dekkene sitter fint på felgene, med litt beskyttelse både foran og bak.

Virker til å være bra kvalitet på både felger og dekk, da det bare er 15 g med vekter etter balanseringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet fjærene hos NorskBildelsenter.

kostet ca. 5000 NOK for fjærbytte med hjulkontroll + 500 for godkjenning biltilsynet.

Er godt fornøyd med senkesettet, passe lavt og ikke for stivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrulig flott vogn! :D må bare spørre, hvordan er det å kjøre forksjellig felg og dekk bredde på x drive?

er det sånn at det ikke spiller noen rolle så lengst rulleomkretsen er det samme foran og bak? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig bra!BBS CH passer det meste av Bmw.trur fortsatt du vil syns den er understyrt.sånn er disse bilene satt opp fra fabrikk.blir enda verre med breie dekk bak og smale forann.du kan eventuelt kjøpe andre stabstag og prøve deg fram med det.det måtte jeg gjøre på M3'en.

Trur rulleomkrets skal være innenfor 1% på X-Drive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig bra!BBS CH passer det meste av Bmw.trur fortsatt du vil syns den er understyrt.sånn er disse bilene satt opp fra fabrikk.blir enda verre med breie dekk bak og smale forann.du kan eventuelt kjøpe andre stabstag og prøve deg fram med det.det måtte jeg gjøre på M3'en.

Trur rulleomkrets skal være innenfor 1% på X-Drive.

 

Da var hjulene prøvekjørt og må si det ble mye bedre med tanke på understyringen og ikke minst utseende. Det er klart den understyrer fortsatt hvis det går for fort i svingene, men dette er jo ikke bil for banekjøring. Synes den ble veldig direkte og fin på styringen med fortsatt brukbar komfort i bilen. Veldig fornøyd med både dekk og felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Kjekt å se denne tråden igjen.  :grin:

 

Du hadde jo et sett 20" felger før du kjøpte BBS felgene, hva var det som gjorde at du byttet til BBS? Og hvordan er Michelin PSS dekkene i forhold til Conti dekkene synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige 20" hjulsett hadde dekk dim i 245/35-20 og det subbet forran.

Valgte å selge komplett hjulsett og hadde lyst på BBS også.

Jeg synes Conti dekkene sporer og støyer mer enn både Michelin og Bridgestone dekkene.

Jeg er veldig fornøyd med BBS hjulene med Michelin dekkene, er jo kvalitets hjul og kler bilen godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg kjøpt nye felger i disse tider med knalldyr amerikansk dollar, som gjør kjøp av felger fra USA veldig dyrt, så hadde nok BBS stått øverst på lista.  :smile:

 

PS, dersom du har flere bilder av din med BBS hjula er det bare å poste.  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...