powerfulglenn Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Hei Kom E34 med det? For jeg har diffsperre tydligvis Kan evt noen av dere forklare meg om det er noe bra ekstrautstyr? om det er noe spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 ingen e34er ble levert med sperre, men noen modeller ble vell levert med diffbrems. Dersom forrige eier har sveist diffen din slik at begge hjula roterer likt hele tia, så er det for folk flest ett enormt minus. Lista tilsier vell ingenting konkret om brems ivertfall, men det kan jo også vært ettermontert. Muren Motorsport reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2014 okei Da er det diffbrems på den og ikke sveisa "hjemmemekk"Men hva er den special equipment BMW Individual ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 okei Da er det diffbrems på den og ikke sveisa "hjemmemekk" Men hva er den special equipment BMW Individual ? Hva gjør at du er så sikker på det da? det virker for meg litt snodig at noen har kosta på en 520 diffbremsdiff, men det trenger jo ikke bety noe. Kryp under bilen og noter serienummeret så vet du jo det 100% sikkert. Noen er også støpt med en bokstav på diffen jeg ikke husker i farta, nummeret står somregel på en liten merkelapp i metall på en av de bakre boltene til lokket. Det er også stempla direkte på lokket. Invidual har jeg ikke vert borte i, man har jo invidualpakken men den tror jeg er merka annerledes. Direkte oversatt tyder det "special request equipment" som klart kan være diffbrems... Der er jeg derimot helt i gråsona, så det skal noen andre få svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2014 okei Takk skal du ha for at du tok deg tid til og gi meg et ganske bra svar Har bare merka når man spinner litt med den så spinner begge hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Mener å huske at min 520iA hadde 25% brems på diffen, eller noe i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Kom som ekstrautstyr men var vell heller få som valgte det på 520. Men var nok nokken som gjorde d sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2014 Takker for svar gutter da har jeg nok det på min noen som kan formelen ang % på diffen når man jekker den opp og ruller hjulet rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 What is S940A SONDERWUNSCH AUSSTATTUNG special equipment BMW Individual ? special request can be everything from BMW Individual, that is why they are called BMW individual. special request is everything what is not a standard option. It can be for example a special paint, a special leather, or special mirrors, or something deleted upon request of the customer. http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1963648-S940A-option-code-on-E32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 er nok 25% den spærrer hvis det var det du tenkte på. utvekslingen mener jeg skal stå på siden av diffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Takker sjøbuse Den har spessiell lakk tror jeg det var håper på sperre/diffbrems og Takker mege34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå