Christian V Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Noen som kjenner til denne bilen? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45312794 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Så jo ut som en relativt fin bil. Litt skeptisk til Konghelle da jeg har hørt noen historier om han men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Har handlet hos Konghelle selv, jeg har ikke noe negativt å si om de. Men er en skikkelig selger, pass på så du ikke forhaster deg ved et eventuelt kjøp Tenker da på mer småplukk som ikke nevnes etc.. (steinsprut på lakk etc) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2014 Hvilke historier er det som verseres om Konghelle Bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Jeg vet ikke, men var en tråd her inne for lenge siden, tror den ble slettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Hvilke historier er det som verseres om Konghelle Bil? Det var en tråd om en som hadde kjøpt en M3 E46 av en annen som hadde samarbeidet med Konghelle Blei stor sak ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Kjenner den ikke, men den har ligget for salg en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Om du er på jakt etter e60 520ia så har min mor en hun vurderer å selge, meget velholdt og lav km.stand. Kun 2 eiere har jeg for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå