Matskb Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Janei, kan ikke klage hehe... Ååå? Lukter jeg plattform? 2-4 ordningen frister! De har de meeeget fint de olje arbeiderene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Flott bil det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusJansen Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 Takk for det du ja jobber innenfor subsea ! Matskb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusJansen Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Har skjedd en del ting siden sist her ! Nye dørhåndtak og chrom lister langs siden på bilen lakkert i bilens farge pluss den har fått seg en frekk liten "vinge" bak Syntes dette gjorde bilen en del hakk penere. Så var jeg også så heldig og få kjøpe 4 stk helt nye csl replika felger i eske av "Thundercoil" her inne på forumet dekk er bestilt så kommer bilde når disse har kommet på bilen. Felgene er 8,5 ET35 framme og 9,5 ET27 bak noe som jeg tror blir en rimelig fin "Fitment" Dekkene blir 215\235 men endel strekk tenker jeg Neste planer som kommer om litt blir: -Foliering av lister rundt vinduer (shadowline) -Originale m3 speil(Skaffet) -Performance bremser -Originale el.m3 stoler (Under vurdering) Noen bilder etter montering og vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Fin førstebil Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Så denne på Streetmeet på Sotra på Mandag tok seg utrolig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Regner med det var denne Kjetil^^ og Andycam reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusJansen Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 jepp stemmer det du Takk for det, har skjedd en del siden sist bilde oppdatering så skal se om jeg får ut noen flere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Nydelig bil!! Hærlig farge og det ble jævlig bra med sorte lister/nyrer og csl felga satt som et skudd! følger med videre Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusJansen Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 hei igjen ! Lenge siden forrige update grunnet sydentur osv osv Har ikke skjedd stort annet enn mye vask og pleie samt tatt en del bilder. Bilen skal på eu-godkjenning 09\14 så blir en stor-service nå før sommeren. Ting som er handlet inn: -Performance skiver, kalippere og greenstuff klosser -Sort høyglans grill -10 mm spacere til framme Ting som skal gjøres på service: -Alt av bremser framme(Kalipper,klosser,skiver) -Alt av bremser bak -Oljebytte, oljefilter -Plugger Har ikke fått montert spacere helt enda og understellet skal i bånn framme så det vil komme flere bilder når dette har blitt gjort Noen bilder jeg knipset etter vask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Ahh, E46 coupe er så pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Skikkelig fet! likte den EXC'en bak der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusJansen Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Da har jeg hatt en liten photoshoot etter det har blitt gjort en del nye ting på bilen ! Montert Blanke svarte nyrer Coiloverene justert i bunn framme Spacet ut 10mm framme Montert m3 speil (ikke på bilder, kom på i helgen) Liten sommer service har fått en ide om kanskje og foliere taket i svart høyglans, noen kommentarer til det ? Håper bildene faller i smak ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 nydelig nydelig! bare å få senka den pittelitt bak så blir det perfekt! ellers strøkent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå