Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Lurte bare på om min bmw har flere diagnose plugg inn, eller om det kun er denne?

post-67005-0-32557200-1389175435_thumb.j

Eller kan jeg ha denne også?

post-67005-0-67563800-1389175542_thumb.j

Planer er og se om jeg kan få på sånn når jeg låser bilen at blinklysa mine blinker 

og eventuelt US blinkers

Skrevet

Se på venstre side, det lillerommet venstre for rattet. Rett opp skal det være OBD-plugg der inne et sted.

Du må ha LCM3 for å kode om til Us-blinklys og blinking ved låsing/opplåsing.

Skrevet

Sånn jeg forstod det så har ikke jeg denne OBD Kontakta. fant heller ingen! Men hvor pleier denne LCM3 modulen og sitte? Er det mulighet for å kunne ha US Blinkers og Blink lys som blinker når man låser og åpner med ADS Kontakta (Når man programmerer).Eller har jeg heller ingen LCM3 modul da jeg ikke har OBD kontakta?

Takker for svar.

Skrevet

Du har ikke 16 pin obd på 98 modell nei.
LCM sitter bak kickpanelet på passaskjersiden, eller bak teppet om du vil. Det er denne som styrer alt av lys på bilen.

Hvilken LCM du har, har ingen ting med obd kontakten og gjør, LCM3 kom vel i år 2000 eller 2001 er ikke sikker.

Du kan ha blink ved opplåsing, da dette går på ZKM modulen, og har med alarmen og gjøre.

Det er enkelt og kode med BMW Scanner 1.4.0. Men på eldre E39 får du som regel ikke kontakt med LCM når man bruker BMW scanner.

Har helder ikke fått sjekka om det er mulig med usa lys på eldre lcm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...