Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, med tis.spaghetticoder nede finner jeg ikke noen fremgangsmåte eller bilder av hvordan man tar av dekselet som dekker a-stolpen på bilen min. Er det bare å bende på ene kanten og så "røske litt i" med et flatt skrujern feks eller andre fremgangsmåter?

Trenger å løsne for å få montert dab antenne korrekt med jording/kontakt med karosseriet og vil gjerne få det av og sammen igjen uten å ødelegge noe. At det i tillegg har airbag skilt gjør meg ikke akkurat mindre bekymra uten at det sikkert er grunn til det.

Skrevet

Skal IKKE ta i og dra rett ut nei, da ødelegger du hele dekselet, og du kan risikere og skade airbagen som sitter bak (om du har det)!

Som det sies i linkene OveN har postet, så skal du ta av SRS skiltet øverst på stolpen, bak der sitter det en skrue du må løse først.

Har du ikke airbag der er det ikke sikkert der er en skru.

Skrevet

Skal IKKE ta i og dra rett ut nei, da ødelegger du hele dekselet, og du kan risikere og skade airbagen som sitter bak (om du har det)!

Som det sies i linkene OveN har postet, så skal du ta av SRS skiltet øverst på stolpen, bak der sitter det en skrue du må løse først.

Har du ikke airbag der er det ikke sikkert der er en skru.

Jeg var kanskje litt rask på avtrekkern ;-).....

Med airbag er det skrue under SRS skiltet, men uten airbag er det bare å dra pent ut :-)

Bra folk følger med å retter opp feil :stupid:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...