mikalsh Skrevet Januar 12, 2014 Skrevet Januar 12, 2014 Hei, skal bestille nye lykter til bilen, men det viser seg jo at antallet valg muligheter er enorm! Så lurte på om det er noen her med erfaringer? Bil: E46 Coupe, 320ci 01' Mine kriterier: - Fin og jevn farge i ringene (Helst hvite, kanskje noe hint av xenon blått) - Vil ikka ha LED ringer. - Lykt av litt kvalitet (at ikke lykteglasset ser ut som en skrokket 90'åring etter 1 måned) - Lykt med linser. - Og at det er plug and play. Noen som vet om noe i nærheten av va jeg leter etter? Takk på forhånd!
bmw cab Skrevet Januar 12, 2014 Skrevet Januar 12, 2014 Har du originale Xenon lys på bilen din? Det jeg kan anbefale deg er å kjøpe CCFL ringer. De gir fint hvit/blå skjær lys. Som synes både på dagtid og godt på kveldstid. Og bytte ut lykteglassene dine, det får du fra Koed. Koster ca 200 kr per side. Da har du nye lamper:) Så slipper du å ta ut originale lampene dine, og sette inn jalla lamper av dårlig merke. Tar ca 1 time per side. awt reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet Januar 12, 2014 Skrevet Januar 12, 2014 Har du originale Xenon lys på bilen din? Det jeg kan anbefale deg er å kjøpe CCFL ringer. De gir fint hvit/blå skjær lys. Som synes både på dagtid og godt på kveldstid. Og bytte ut lykteglassene dine, det får du fra Koed. Koster ca 200 kr per side. Da har du nye lamper:) Så slipper du å ta ut originale lampene dine, og sette inn jalla lamper av dårlig merke. Tar ca 1 time per side. Ja +1. Hvite ringer finner du nederst på s.1 i LED tråden. Som er bedre og erstatter CCFL.
D.Toft Skrevet Januar 12, 2014 Skrevet Januar 12, 2014 CCFL suger jo balle, dem syntes jo ikke godt på dagtid. led ringer er det beste, kan ikke fatte hvorfor trådstarter ikke vil ha dette.
mikalsh Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Skrevet Januar 12, 2014 Synes bare at LED ringer har en tildens til å bli alt for sterke. Men får se hva jeg kjøper, takk for svar!
Sjøbuse Skrevet Januar 12, 2014 Skrevet Januar 12, 2014 CCFL suger jo balle, dem syntes jo ikke godt på dagtid. led ringer er det beste, kan ikke fatte hvorfor trådstarter ikke vil ha dette. Jeg har CCFL. Syns godt både dag og natt.Hvite CCFL på dagtid. Gule CCFL på dagtid.
D.Toft Skrevet Januar 12, 2014 Skrevet Januar 12, 2014 får led ringer med dimming og http://www.umnitza.com/ har ringer fra dem her selv. og er meeeget fornøyd
bmw cab Skrevet Januar 12, 2014 Skrevet Januar 12, 2014 Jeg har CCFL på min E46 323i cab.,jeg fikk skryt av en BMW frelst person, som egentlig ikke liker etter monterte ringer, men han syns mine var helt perfekte. Og jeg syns personlig det er mye bedre en LED. Med CCFL så er ringene tynne, og ikke stygge og tjukke som LED. Og CCFL lyset synes fra alle kanter, noe ikke LED gjør. Nå er det veldig avhengig av pris, man får det man betaler for. Jeg ga 2000 kr for mine CCFL ringer, gadd ikke å kjøpe billig dritt fra Ebay faen. Nå har de samme ringene stått på bilen min siden 2008, og har aldri køddet. Verken blinket eller blitt borte. Så jeg vil anbefale CCFL i kombo med nye lykteglass og nye blinklys. The rest is up to the trådstarter
Sjøbuse Skrevet Januar 12, 2014 Skrevet Januar 12, 2014 De hvite på første bildet mitt ble kjøpt på biltema og virka de 4 åra de sto i mens jeg hadde bilen. En ballast røk etter ca 3 år trur jeg det var. Fikk ny fra GS. Den var fra dems kit som koster 2000 kr ca. Så de setta var helt identiske. Bare esken og prisen som var forskjellige.. De gule jeg har på siste bildet kostet ca 2-300 kr på ebay. De er også helt like de jeg hadde fra biltema. Ballaster og kontakter er helt like på disse også. En kammerat av meg hadde et sett fra umnitza og et fra biltema. Han mista en biltema ring i bakken så den knuste. Så satt i en umnitza ring i biltema kittet. Det virket og man så ikke forskjell på ringene. For meg så virker det som det er en produsent av disse CCFL ringene i kina eller noe. Og sender til mange forskjellige butikker. Butikken får egene esker på de. Og selger de med egene priser og info på esken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå