Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i lengre tid vurdert å gå til innkjøp av en 730d 09/10 mod (f01). Har derfor fulgt markedet over en lengre tid og til min store overraskelse dukker mange av bilene som blir solgt på Finn.no opp igjen til salgs etter 6-12mnd. Har kommet over 4-5 annonser jeg har lagret der bilen igjen nå er ute til salgs. Er det noen av dere som har noen erfaring med disse bilene eller noen formening om hvorfor de kommer så kjapt ut for salg igjen.

På forhånd takk.

R.Pedersen

Skrevet

Hva ønsker du å vite? F01 er en fantastisk kjøremaskin og 730d går overraskende godt. Forholdsvis lite problemer, men at nøkkelen har lite strøm er en feilmelding som kommer og går titt og ofte. Ellers ble hjullageret byttet da bilen kun var gått 50.000km og det har dukket opp en rustblemme på høyre passasjerdør. Ingenting har gått på reklamasjon hos BMW.

Skrevet

Ville egentlig bare høre om eventuelle problemer på disse bilene. Og siden så mange kommer tilbake på markedet igjen relativ kort til etter innkjøp har jo fått meg til å lure på om eierne har vært misfornøyd. Vet at Gjøvik Bilformidling har solgt 3 stk siste 6-12 mnd, og av en eller annen grunn er alle disse tilbake på Finn.no igjen. Og har bare hørt positive ting om denne forhandleren, så tviler på at grunnen ligger der.

Skrevet

Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være en soleklar grunn til at de kommer tilbake på markedet, men det er en stor bil. Den er veldig stor og det merkes godt i parkeringshus og ved parkering ellers. Ikke er de noe spesielt dyrere å vedlikeholde enn en tilsvarende F10 heller.

Skrevet

Mulig folk ikke vet hva de kjøper når de kjøper en slik bil. Og syns det blir for stort eller for dyrt å ha i forhold til hva de hadde forventet. Eller så er de kanskje redde for verditapet og selger unna igjen for og ikke tape så mye penger på bilen.

Skrevet

Får satse på at det er ren tilfeldighet og bilene fungerer bra, så får jeg se om det er en slik valget faller på. :-) Takk for innspillene.

Skrevet

Om du kjøper må du også ta litt bilder innvendig. Tror faktisk ikke jeg har sett inne i en av de.

Makan. Da må vi få ordnet det til deg.. ;)

(Har dog ettermontert sportsratt etter at disse bildene ble tatt og det ble litt flere bilder enn det som var tiltenkt, men pytt pytt)

post-38588-0-83786500-1389721127_thumb.j

post-38588-0-74871600-1389721196_thumb.j

post-38588-0-28350500-1389721206_thumb.j

post-38588-0-29623100-1389721405_thumb.j

post-38588-0-14762500-1389721226_thumb.j

post-38588-0-07222800-1389721394_thumb.j

post-38588-0-52727200-1389721237_thumb.j

Skrevet

Makan. Da må vi få ordnet det til deg.. ;)

(Har dog ettermontert sportsratt etter at disse bildene ble tatt og det ble litt flere bilder enn det som var tiltenkt, men pytt pytt)

[…]

Ufattelig gromt!

Kanskje neste bil må bli en slik? :)

Skrevet

Aiaiai, lekkert interiør ja. Her snakker vi nok milsluker i toppklasse ja. Den så ufattelig komfortabel ut uansett om du er passasjer eller sjåfør.

Skrevet

Har du en tråd på bilen, kjelen?

Tror i så fall ikke jeg har sett den. Griselekkert interiør er det ihvertfall. :smile:

Ingen tråd, så sånn sett ikke rart at du ikke har sett den. Har dog lagt ut et par bilder av den tidligere. Nå er jeg på grensen i forhold til hva denne tråden omhandler, men jeg tar sjansen allikevel. Et par bilder fra en artig setting i sommer. :)

post-38588-0-17817700-1389723325_thumb.j

post-38588-0-79483200-1389723336_thumb.j

Aiaiai, lekkert interiør ja. Her snakker vi nok milsluker i toppklasse ja. Den så ufattelig komfortabel ut uansett om du er passasjer eller sjåfør.

Ja, det er en smakfull kombinasjon mot den sorte lakken. Her bør nok samtlige finne seg til rette i en av bilens komfortseter. Ulempen er dog at det kun er en fireseter (i den grad det kan kalles en ulempe), men da får man heller benytte seg av en annen bil. :)

Meget pent!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...