even_sk Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Hei.Trenger sårt hjelp til denne reperasjonen Det viser seg at bak førersetet i fotbrønnen til pasasjer (Venstre side). Har en list helt nederst ved døren løsnet og denne ser ut som at den skal forhindre vann i å trenge inn ved gummilist som er mellom kaoserri og dør.Vannet har gått forbi listen og under teppet, greit nokk at listen kan byttes men det er jo umulig å få den av. ser ut som at hele pasasjer setet må ut, for å få løsnet en plast plugg som holder listen, og jeg aner ikke hvordan man løsner baksetet. må nokk løfte opp teppet og tørke under for å unngå rust og fuktskader og selvfølgelig bytte listen. er det noen som kan hjelpe? Regner med at dette er en dyr reperasjon hvis den må sendes på verksted så jeg prøver meg først her hehe. Takker for alle svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Baksetet nappes rett opp i forkant. Ingen skruer eller bolter. Er det del nr. 16 på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
even_sk Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 hei.ja fant ut av dette Nei det er del nr 14 men jeg lurer litt på hvordan jeg skal få teppet helt tørket, fordi det er gjennomvått fra undersiden og får ikke løftet teppe helt opp -.-Har sett litt på silica gel men det er jo skam dyrt i små mengder og jeg kjøper ikke så ofte kamera og sko hehe. er det noe annet effektivt som er bra vannabsorberende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moberg267 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 På jobben min når vi får inn biler med lekkasje og har fikset opp i dette og for å få det helt tørt så setter vi inn en defa vifte og lar den stå en dag med litt lufting såner det helt fint etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå