///Jacobsen Skrevet Januar 15, 2014 Skrevet Januar 15, 2014 Som emne sier, så virker ikke varmetrådene i bakruta på en 2007 modell e60. Det er lys i bryter, men er ikke strøm i kontaktene på bakruten. Er det noen kjente feil her? Ledningsbrudd en kjent plass? Eller et rele/sikring som kan være gåent? Eventuellt hvor sitter releet/sikringen som går til bakruta På forhånd takk for alle svar
Reef89 Skrevet Januar 15, 2014 Skrevet Januar 15, 2014 Releer å sikringer finner ut av ved å sjekke sikrings skjema i verktøy boksen.
bmw-e46-m3 Skrevet Januar 16, 2014 Skrevet Januar 16, 2014 Ledningsbrudd i kabel pølsa ut til luka er normalt Sent from my HTC One using Tapatalk
Saltkjelen Skrevet Januar 16, 2014 Skrevet Januar 16, 2014 E60 er sedan og har ikke dette problemet. Det kan være at trådene har røket i glasset, men da skulle det normalt sett vært deler av ruten som ikke fungerte lenger. Zipp0 reagerte på dette 1
StigK Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Har du funne ut problemet? Har samme problem på min sedan no.
Zipp0 Skrevet November 27, 2014 Skrevet November 27, 2014 E60 er sedan og har ikke dette problemet. Det kan være at trådene har røket i glasset, men da skulle det normalt sett vært deler av ruten som ikke fungerte lenger. E60 har også problemer med ledningsbrudd i hengsel. Har reparert mange.. Men ikke ifob med varmetråder selvfølgelig.. Sikring ok? De virker kun m motor igang btw
Saltkjelen Skrevet November 27, 2014 Skrevet November 27, 2014 E60 sedan har ikke problemer med brudd i hengsler. Har du sett hvordan kabelen går fra bilen og inn i bakluken på en E60 egentlig? Jeg vil nesten påstå at det er "umulig" å få brudd i denne overgangen mht. hvordan denne mekanismen er konstruert. Kabelen går inne i høyre rør og har ingen bråe eller markante vinkler hit og dit, slik E61 touring har.
Kalleklovn Skrevet November 28, 2014 Skrevet November 28, 2014 Fått time på verksted. Er en e61 (stv). Nye ledninger kommer seg på 7000 pluss mva om det er tilfelle.
badsha Skrevet November 28, 2014 Skrevet November 28, 2014 Gjorde denne jobben på min E61 igår hos bmw, tok hele 5 timer... brudd fra A til Å, alt funger nå utenom sentrallåsen, må låse med nøkkel. Noen som vet hva feilen kan være? har også bytta modeulen bak spoileren d hjalp ikke.
Kalleklovn Skrevet November 28, 2014 Skrevet November 28, 2014 Er nøkkelen "parret" med bilen? Mulig den må synkes på nytt dersom batteri har vært frikoblet lenge?
badsha Skrevet November 28, 2014 Skrevet November 28, 2014 litt usikker på hvordan det gjøres, men bmw mannen sa han prøvde uten at det hjalp. noen som har en link på youtube på hvordan det gjøres?
Jonasamd Skrevet Januar 27, 2018 Skrevet Januar 27, 2018 Hei sliter med dette i 2017. Kommer ikke strøm frem frem varmetråder (e60) sikring ok (iht sikringsskjema i bakluke) lyser i bryter. Noen som har noen løsning på dette.
StigK Skrevet Januar 27, 2018 Skrevet Januar 27, 2018 Hei. Eg måtte bytte klimapanelet. Enkelt å bytte.Eg har eit du kan få kjøpe om du har facelift. Hadde akkuratt samme problem. .
Kaimalen Skrevet Januar 27, 2018 Skrevet Januar 27, 2018 Har nogenlunde samme problem på min E90 320D. De virker litt i rykk å napp. Når det har vært beinkaldt ute å det er mye frost på vinduene vil de ikke. Men etter jeg har varmet opp bilen litt så virker de av og til. Er det noe sikkerhet som gjør at de ikke skal virke pga kulda? Har lurt på om det kan være at det ikke skal varmes opp så fort pga ruta kan sprekke? Men de avgir vel uansett ikke så møe varme da. Brudd i en kabel er kanskje mer sannsynlig? Noen som vet?
Jonasamd Skrevet Januar 28, 2018 Skrevet Januar 28, 2018 Takk for svar. Jeg har preface dessverre. Da vil jeg prøve å skifte den. Om noen har til preface er det bare å ta kontakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå