karolinef Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Jeg sotet istedenfor, og syntes det ble mye finere enn de lyktene jeg tenkte å kjøpe. Er penger spart Beste er jo helt klart å få den godkjent før man begynner på noe som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Ville nokk ha vurdert å hatt litt mørkere blinklys på fronten om det hadde vært min bil. Passer liksom ikke helt inn når de er så lyse! På en annen side, så blir det veldig mye sort på bilen om du gjør det. Må nesten være noe som bryter litt mot alt det sorte og. Mørkere blink foran, og med gul film over hele lykta kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Jeg har lurt på å kjøpe blinklys med orange glass, nettopp for å bryte opp fronten litt Hva tror dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Noe som dette tommyheimberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Kjør på! Men da skulle du nesten hatt orange hele runden, for å få litt helhet Litt usikker på hvordan det hadde blitt bakpå, men orange på front og side, samt lyktefilm som nevnt tidligere her kunne kanskje ha vært et alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Begynner med blinklys med orange glass, så for jeg se hva annet jeg gjør! Gul film på hovedlykten kan det være jeg prøve ut og! filmen er jo bare å ta av igjen om jeg ikke blir fornøyd. Bak er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre. kanskje jeg bare soter de lyktene jeg vurderte er BTW disse http://www.jom.de/products/gb/Special-Offers/Rear-lights-BMW-E46-2-99-02-sauf-convertible-crystal-red-chrome-red.html Takk for tips hittil, bare å komme med flere , men som sagt skal jeg få bilen på skilt før jeg begynner å bruke for mye penger på utseende Legger ved et bilde bak ifra: (lyktene er ikke så "matte" som det kommer fram på bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Jeg har masse lyktefilm liggende nesten i alle farger, bare å skrike ut om du trenger noe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2014 Er det kvalitetsfilm du har? Da kan jeg være interessert i gul til ca 4 framlykter, svart til ca 4 lykter til 2 forsøk der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2014 Som dere vet, har jeg hatt denne irriterende eksoslekasjen Har nå de 2 siste kveldene skrudd ut den fremste catalysatoren. (4-5 timers jobb) så var det igang med å kutte vekk sveisepunktene som holder varmeskjoldet på cat'n, og se hva jeg fant? Så er jo spørsmålet, hva skal jeg gjøre? kjøpe ny/brukt og montere den igjen. Eller som jeg vurderer å kjøpe et skikkelig grenrør, bytte ut begge cat'ene og montere en enkel cat etter grenrøret? Men da blir det vel problematisk med lamda sondene, som skal stå etter hver sin catalysator? eller går det an å programere en av de vekk? Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 kjør oransje blink ! Sent from my T18+ using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2014 kjør oransje blink ! Sent from my T18+ using Tapatalk Allerede bestilt, sånn går det når en loker på ebay om kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Allerede bestilt, sånn går det når en loker på ebay om kvelden Blir goode ting! da må du bytte til svarte nyrer igjen, da blir det fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2014 Blir goode ting! da må du bytte til svarte nyrer igjen, da blir det fett Har planer om d ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Da har jeg også fått bestilt brukt katalysator i kvalitet/tilstandsklasse A1 katalysatoren kommer riktig nok ifra en 320ia, men reiner med at det ikke har noe å si om bilen var automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Da har jeg fått montert de orange blinklysene. fikk fronten litt bedre fram nå StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå