Gå til innhold

Low'n'Slow's BMW E46, 320i "Førstebil"

Share

Anbefalte innlegg

Ville nokk ha vurdert å hatt litt mørkere blinklys på fronten om det hadde vært min bil. ;) Passer liksom ikke helt inn når de er så lyse! :)

På en annen side, så blir det veldig mye sort på bilen om du gjør det. Må nesten være noe som bryter litt mot alt det sorte og. Mørkere blink foran, og med gul film over hele lykta kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner med blinklys med orange glass, så for jeg se hva annet jeg gjør! Gul film på hovedlykten kan det være jeg prøve ut og! filmen er jo bare å ta av igjen om jeg ikke blir fornøyd.

Bak er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre. kanskje jeg bare soter de :) lyktene jeg vurderte er BTW disse http://www.jom.de/products/gb/Special-Offers/Rear-lights-BMW-E46-2-99-02-sauf-convertible-crystal-red-chrome-red.html

Takk for tips hittil, bare å komme med flere :D, men som sagt skal jeg få bilen på skilt før jeg begynner å bruke for mye penger på utseende :D

Legger ved et bilde bak ifra: (lyktene er ikke så "matte" som det kommer fram på bilde)

post-74059-0-20364200-1391980326_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere vet, har jeg hatt denne irriterende eksoslekasjen  :devil:

Har nå de 2 siste kveldene skrudd ut den fremste catalysatoren. (4-5 timers jobb)

så var det igang med å kutte vekk sveisepunktene som holder varmeskjoldet på cat'n, og se hva jeg fant? :P

post-74059-0-88482900-1392188950_thumb.j

Så er jo spørsmålet, hva skal jeg gjøre? kjøpe ny/brukt og montere den igjen. Eller som jeg vurderer å kjøpe et skikkelig grenrør, bytte ut begge cat'ene og montere en enkel cat etter grenrøret?

Men da blir det vel problematisk med lamda sondene, som skal stå etter hver sin catalysator? eller går det an å programere en av de vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...