Bjørn Kjetil Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Som topic sier. Noen som har noen meninger om disse 2? Vurderer å sette en av de nedi e30n, men usikker på hvem For og mot tips tas gledelig imot. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Tror m62 har litt mer nm men m60 er mer turtallsvilig og solid, m62 har mer kraft tidligere men ikke mindre turtalls villig. Det optimale har vært en m60/m62 kombo .. ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 M60 har større kanaler i innsug, som gir mer futt i toppen av registeret, men mindre i bunn. Tar jeg ikke helt feil, selger Dinan M60 innsug som trimdel til M62. Ellers har M62TU enkelt registerkjede, som gjøre det noe utsatt for registerhavari, da med kjedestrammer som årsak. M62TU har Vanos, som som gir et noe bredere register med brukbart moment. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 M60B40 = 400 NM B44 = 420 NM tüB44= 440 NM Alle 3 har 286 HK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Så dere mener m60 er best? Motoren må nok regne med litt juling. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 jeg ville ha M62tüB44. så jeg venta lenge på å finne bil med den motoren.Jeg ville valgt M60 sist hvertfal. i tilleg er det den gammleste motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 M60. Er vell enklere å få start på slik jeg har forstått det? Er vist noe mer avansert styring/startsperre elns på m62. Felles for alle motorene er at oljepumpa løsner så dette må sjekkes. Og m62 tü har litt svak regreim som nevnt over her. M60. Hadde mye problemer med nikotil-legeringen i motoren, men dette er vist ikke noe problem her hvor bensinen er så god. M62 er en alusil motor. Ellers er de ganske like, med litt forskjellig karakteristikk som nevnt over her. M62 med m60 kammer (+innsug?)trur jeg vil bli det råeste M62 har ett annet kjølestystem også. 108' termostat på denne, denne kan med fordel byttes om man skal kjøre hardt tipper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 På den m62 motoren jeg har kikka på så følger alt med, ecu, ews,nøkler +++ så da skal det vell ikke være noen problemer? Også en ting til, det har vært automat. Åssen er det å putte i en manuell kasse da? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Det er ihvertfall ingen sak å bytte til manuell på en m60. M62 har jeg ikke prøvd, så der kan jeg ikke uttale meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå