Cloudybimmer Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Hva hadde folk gitt for denne? Er en e36 316i med komplett skininteriør, xenon, mtech, og justerbart senkesett som er godkjent i vognkortet. Bilen har kjørt 255xxx.. Minimalt med rust. Følger med 17" sommerfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Dette var et skikkelig teknisk spørsmål... var ikke den andre tråden du starta tidligere god nok? eller likte du ikke svarene? Jan E-28 og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Jeg kjøpte nesten lik bil til 12 000.- 97 model med ca 270 000 km. Ikke skinn og ikke M fangere. Utstyrslisten på min og denne er også ganske lik. Orginalt hadde også denne grå stoffseter som i min. Er dørtrekka også byttet til skinn på denne? Ville kanskje gitt 15 for din. Ser du har en bil produsert 17.12.1996. så den har vel også kjede og ikke reg rem. Det er et lite + Men 316 er noe av det kjedeligste jeg har kjørt, med utrolig lat motor. Så er nok ikke allverdens med penger man kan forvente og få for en 316 desverre. Jeg kjøpte bare min for og ha som vinterbil. Så vil tro 15-20 er hva du kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Jeg kjørte faktisk drøye 45 mil med en E36 316 med skinninteriør og en del utstyr før jul... Første som slår meg er 15-17 000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Sier meg enig med de andre her, mellom 15-18k høres fornuftig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå