Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tykkere ledninger på blaupunkt, og den er nesten helt nedstilt.

Virker som det er litt lavt signal ut til sub ja, men fokkforden takler ikke høy gain heller.. :/

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Skrevet

Noe er ihvertfall veldig feil her, for du skal kunne spille med gain på fullt om du vil, og så høyt at du hører suben ikke orker mer.... HVIS spenningen inn på forsterkerene holder seg stabil over 14V hele tiden :)

Skrevet

Og jeg HAR spilt med gain på fult, med den andre forsterkeren/subbene. Og det funket helt knall.

Nesten sånn jeg er fristet til og hive inn igjen de andre, og montere det anleggsbatteriet jeg har liggende for og prøve

og slippe blinkinga i speedometeret. :P

Skal teste suben i en annen bil i dag, skal ta og måle litt mer strøm også, kommer tilbake med resultat. :)

Skrevet

Vel, i kveld har forsterker og sub bytta navn. Nå heter suben "lille dritten", og forsterkeren "lille kraftverk".  :mellow:

Testa suben på en cadense 2x200w 2ohm, vrengde om man skrudde litt opp, ble igrunnen ikke høyt nok til at man fikk noe

bass følelse en gang. Samme dritten.

Fikk testa en Focal 27V1 11" sub (Tror det var av denne typen) i bassrefleks kasse, faen det dunka ganske bra og dura bedre!  :o

Justerte ned delefrekvensen litt, og gain nesten helt på fullt. Fungerte veldig bra.

Så da er det den jævla suben som er bare dritt, lurer på og sette den på peishylla jeg ikke har.  <_<

Ble mer frista på og sette inn det andre anlegget igjen, bare med ekstra batteri osv  ^_^

Jeg har vertfall funnet ut av problemet, og tror ikke jeg gidder og legge arbeid i og lage noe kasse av epoxy nå.

Så da blir den ideen lagt på hylla.

Takker for alle innspill og forslag!  :)

Skrevet

Så elementet ditt var bare rett og slett sprengt, faktisk. Hehe ja ja, godt du fant ut av det. Hadde du klemt på membranen og hørt etter skrapelyder så hadde du funnet det ut for leeeeeenge siden :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...