oajakob Skrevet Januar 21, 2014 Skrevet Januar 21, 2014 Heisann er på utkikk etter en kabel for å koble til cd-veksleren til forsterker/radio (tror den heter bm24), men finner ikke ut hvilken kabel jeg trenger (navnet/delenr)...er også usikker på om den skal kobles til der jeg tror (se bilde merket med B )
awt Skrevet Januar 21, 2014 Skrevet Januar 21, 2014 Det er den 3-pins-kontakten til høyre for "A" som skal kobles til B. A skal ha strøm og ibus-signal, uten at jeg helt vet hvor denne skal kobles fra.
oajakob Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Skrevet Januar 21, 2014 Der ligger ferdig en liten kabel bak som passer inn i den lille 3 pins kontakten...virker ikke som det er den jeg mangler....hmmmm
oajakob Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Skrevet Januar 21, 2014 Har funnet et bilde av en kabel som jeg tror kan passe...men er ikke sikker...og ikke vet jeg navn eller delenr heller....
oajakob Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Skrevet Januar 24, 2014 ja var den jeg trodde jeg manglet...men hva er delenr...eller hvor får jeg kjøpt den....heeeelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå