Thomaz Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Hadde strukket budsjettet litt å fått tak i en fin 3,2 ! Taper minst på den og tror jeg. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Hadde strukket budsjettet litt å fått tak i en fin 3,2 ! Taper minst på den og tror jeg. Sent from space using Tapatalk - Det hadde ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Det hadde ikke jeg! Hvorfor ikke egentlig? Etter det jeg har sett virker det som 3.0 er langt mere tungsolgte siden de fleste ønsker seg 3.2 når dem først skal ha e36 m3. Alt jeg leser tyder jo også på att brukeropplevelsen er ett stykke over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Har selv hatt både 3.0 og 3.2 og kjøreopplevelsen samt lyden fra 3.0 er etter min mening ikke sammenlignbar med 3.2. I tillegg er 3.2 utstyrt med en ubrukelig 6.trins girkasse som har en fæl tendens å skrape inn i tredje. Dette er min erfaring og mine meninger. Hvorvidt 3.0 er vanskeligere å selge derimot skal jeg ikke legge meg opp i, da det begynner å bli noen år siden jeg solgte 3liter sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Hadde strukket budsjettet litt å fått tak i en fin 3,2 ! Taper minst på den og tror jeg. Sent from space using Tapatalk - Er jo 3,2 litern jeg er ute etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Har selv hatt både 3.0 og 3.2 og kjøreopplevelsen samt lyden fra 3.0 er etter min mening ikke sammenlignbar med 3.2. I tillegg er 3.2 utstyrt med en ubrukelig 6.trins girkasse som har en fæl tendens å skrape inn i tredje. Dette er min erfaring og mine meninger. Hvorvidt 3.0 er vanskeligere å selge derimot skal jeg ikke legge meg opp i, da det begynner å bli noen år siden jeg solgte 3liter sist. Smaken er som baken, den er delt! det er 3.2 litern jeg er ute etter. Lyden kan man alltids gjøre noe med jeg går for 3.2 forran 3.0, og jeg tror ikke jeg er den eneste. Skrapingen i girkassen du snakker om er jo da også noe å prøve og forhandle på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Noen som har en fin 3,2 til meg da? Kan bytte i 15 kameler og en donk med fersk hjembrygget geitmelk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Mitt tips er å finne den beste/mest ryddige M3'n som budsjettet ditt tillater, uavhengig om det er 3.0 eller 3.2. En ryddig 3.0 vil sannsynligvis gi deg en bedre opplevelse, enn en sliten 3.2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Mitt tips er å finne den beste/mest ryddige M3'n som budsjettet ditt tillater, uavhengig om det er 3.0 eller 3.2. En ryddig 3.0 vil sannsynligvis gi deg en bedre opplevelse, enn en sliten 3.2. Det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 Jeg har sotte og tenkt litt, og jeg tror jeg går for ombygging. Blir for dyrt med reg og hele pakka.. bygger jeg om så har jeg råd til overhaling av motor og girkasse + noe "performance" deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Etter di nye avgiftene tror jeg ikke det lømmer seg. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Kommer jo litt billigere ut,men med tanke på videresalg, er det nok ett tapsprosjekt dersom du sammenligner med å kjøpe en originalbil R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Regner med at trådstarter setter pris på ærlige meninger og i dette tilfellet så det uten tvil at med dagens (nye) avgifter, så vil jeg aldri forstå hvorfor noen vil bygge om E36 M3 for å omgå momsreglene. Har du sett alle prosjektene her på bimmers av folk som ikke har klart å fullføre? og uansett om du vil klare å fullføre med selvfølgelig mange merkostnader underveis, er du villig til å bruke all denne tiden på noe som du garantert ikke vil "spare" noen penger på? og som siste og kanskje aller største argumentet her, har du tenkt på gjensalgsverdien? Nei gå for import og ferdigreg en originalbil. Da slipper du å slakte en original E36 M3 for å tilfredsstille norske avgiftssystemer. Tenk: Short term pain - long term gain... R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 Hvem kan jeg ringe/kontakte for og få eksakt pris hvis man skal ha skilter på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 Regner med at trådstarter setter pris på ærlige meninger og i dette tilfellet så det uten tvil at med dagens (nye) avgifter, så vil jeg aldri forstå hvorfor noen vil bygge om E36 M3 for å omgå momsreglene. Har du sett alle prosjektene her på bimmers av folk som ikke har klart å fullføre? og uansett om du vil klare å fullføre med selvfølgelig mange merkostnader underveis, er du villig til å bruke all denne tiden på noe som du garantert ikke vil "spare" noen penger på? og som siste og kanskje aller største argumentet her, har du tenkt på gjensalgsverdien? Nei gå for import og ferdigreg en originalbil. Da slipper du å slakte en original E36 M3 for å tilfredsstille norske avgiftssystemer. Tenk: Short term pain - long term gain... Joda, du har alt for godt poeng der.. jeg skal undersøke litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå