Gå til innhold

import av 36 M3

tvpedersen
 Share

Anbefalte innlegg

Det hadde ikke jeg! :)

Hvorfor ikke egentlig? Etter det jeg har sett virker det som 3.0 er langt mere tungsolgte siden de fleste ønsker seg 3.2 når dem først skal ha e36 m3. Alt jeg leser tyder jo også på att brukeropplevelsen er ett stykke over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt både 3.0 og 3.2 og kjøreopplevelsen samt lyden fra 3.0 er etter min mening ikke sammenlignbar med 3.2. I tillegg er 3.2 utstyrt med en ubrukelig 6.trins girkasse som har en fæl tendens å skrape inn i tredje.

Dette er min erfaring og mine meninger. Hvorvidt 3.0 er vanskeligere å selge derimot skal jeg ikke legge meg opp i, da det begynner å bli noen år siden jeg solgte 3liter sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt både 3.0 og 3.2 og kjøreopplevelsen samt lyden fra 3.0 er etter min mening ikke sammenlignbar med 3.2. I tillegg er 3.2 utstyrt med en ubrukelig 6.trins girkasse som har en fæl tendens å skrape inn i tredje.

Dette er min erfaring og mine meninger. Hvorvidt 3.0 er vanskeligere å selge derimot skal jeg ikke legge meg opp i, da det begynner å bli noen år siden jeg solgte 3liter sist.

Smaken er som baken, den er delt! :P det er 3.2 litern jeg er ute etter. Lyden kan man alltids gjøre noe med ;) jeg går for 3.2 forran 3.0, og jeg tror ikke jeg er den eneste. Skrapingen i girkassen du snakker om er jo da også noe å prøve og forhandle på :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at trådstarter setter pris på ærlige meninger og i dette tilfellet så det uten tvil at med dagens (nye) avgifter, så vil jeg aldri forstå hvorfor noen vil bygge om E36 M3 for å omgå momsreglene. Har du sett alle prosjektene her på bimmers av folk som ikke har klart å fullføre? og uansett om du vil klare å fullføre med selvfølgelig mange merkostnader underveis, er du villig til å bruke all denne tiden på noe som du garantert ikke vil "spare" noen penger på? og som siste og kanskje aller største argumentet her, har du tenkt på gjensalgsverdien? 

Nei gå for import og ferdigreg en originalbil. Da slipper du å slakte en original E36 M3 for å tilfredsstille norske avgiftssystemer. Tenk: Short term pain - long term gain...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at trådstarter setter pris på ærlige meninger og i dette tilfellet så det uten tvil at med dagens (nye) avgifter, så vil jeg aldri forstå hvorfor noen vil bygge om E36 M3 for å omgå momsreglene. Har du sett alle prosjektene her på bimmers av folk som ikke har klart å fullføre? og uansett om du vil klare å fullføre med selvfølgelig mange merkostnader underveis, er du villig til å bruke all denne tiden på noe som du garantert ikke vil "spare" noen penger på? og som siste og kanskje aller største argumentet her, har du tenkt på gjensalgsverdien?

Nei gå for import og ferdigreg en originalbil. Da slipper du å slakte en original E36 M3 for å tilfredsstille norske avgiftssystemer. Tenk: Short term pain - long term gain...

Joda, du har alt for godt poeng der.. jeg skal undersøke litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...