Martin1993 Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Kan vell ta kontakt med bruktbil importører ? Eneste eg kommer på i farten er drømmebil.no (drommebil.no ?) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 Kan vell ta kontakt med bruktbil importører ? Eneste eg kommer på i farten er drømmebil.no (drommebil.no ?) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Takker! Skal gjøre det imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Hvem kan jeg ringe/kontakte for og få eksakt pris hvis man skal ha skilter på den da? Vet ikke om det er dette du svaret du ville ha, men bruker du toll.no til å regne ut avgiftene ved import så burde det være en enkel øvelse. Kundebehandling er noe som snart hører historien til nå i informasjonens tidsalder. google is your friend. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Vet ikke om det er dette du svaret du ville ha, men bruker du toll.no til å regne ut avgiftene ved import så burde det være en enkel øvelse. Kundebehandling er noe som snart hører historien til nå i informasjonens tidsalder. google is your friend. joda, sant det har regnet på kalkulatoren til tollvesnet men er usikker på om dette er alt totalt for at den skal bli norsk inn borger, at det bare er og betale "normal" pris for og få skilter på den eller om det lurer noe mer. skal ringe tollvesnet når jeg drar hjemmefra og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Blir nokk import av 3.0l. Har funne en STRØKEN 3liter, gått 126.000, aldri vinterkjørt, ingenting rust og strøken orginal lakk. (alpina white metallic) går jeg for denne så har jeg ca 10-15000 igjen jeg kan bruke på vader interiør. Optituning skal ha 6500 for og chippe denne og vil da gå fra 286 hk til 316. Jeg tror jeg kan leve med det den står hos forhandler, og jeg har snakket litt med dem. MEN! de er så j*vla ubrukelige når d kommer til engelsk.. noen her inne som er en legende i tysk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Alpinahvit er ikke metallic, men ellers så høres det ut som en fin bil! Men hvorfor skal du bruke masse penger på et interiør som allerede finnes i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Ja vader er det i den originalt. Om det ikke er cab. ! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Sedan har vell heller ikke vader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Sedan har ikke Vader (i alle fall ikke min). Men chipping fra 286hk til 316hk - kan Optituning dokumentere en slik effektøkning? Uansett - lykke til med import av M3! Jeg har nettopp kjøpt en selv, og venter bare på våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Hvorfor ikke heller finne seg en pen alpina b3 3.0 e36? Mere samlerobjekt og sjeldent enn m3, går omtrent like bra som en m3...Eller eks en b3 3.2, men da blir prisen høyere på linje med m3 3.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 er ikke vader interiør orginalt desverre jeg var sikker på at jeg ikke skulle ha 3 liter eller 4 dører men denne va man pent nødt til og gjøre et unntak på http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-m3-einzigartiges-einzelst%C3%BCck-alpina-wei%C3%9F-gars-am-inn/179279696.html?lang=en&pageNumber=2&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1991-01-01&maxPrice=9000&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Sedan har ikke Vader (i alle fall ikke min). Men chipping fra 286hk til 316hk - kan Optituning dokumentere en slik effektøkning? Uansett - lykke til med import av M3! Jeg har nettopp kjøpt en selv, og venter bare på våren de sa så, de øker med 30hk og 30-40nm. takker for det! lykke til selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Hvorfor ikke heller finne seg en pen alpina b3 3.0 e36? Mere samlerobjekt og sjeldent enn m3, går omtrent like bra som en m3...Eller eks en b3 3.2, men da blir prisen høyere på linje med m3 3.2har du noen link til en som ligger for salg? som sagt, jeg har et budsjett på 150.000 som skal dekke hjemreise også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 har du noen link til en som ligger for salg? som sagt, jeg har et budsjett på 150.000 som skal dekke hjemreise også kjære deg... av alle E36 M3 så er det dette eksemplaret du roter deg borti? Unnskyld min skarpe tone, men det virker som du prøver å gå mot all fornuft. Med mindre du har en fetish for sedan, så bør du gå for coupe. Min anbefaling er å følge med på finn.no fremover da det stadig dukker opp nye eksamplarer til 150k sjangeren... Skal du absolutt importere, ikke ring Hanz Kringel i Tyskland med tuklet kilometerstand, oppigjenlakkert og rørleggertangbreddede skjermer... -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 har du noen link til en som ligger for salg? som sagt, jeg har et budsjett på 150.000 som skal dekke hjemreise også Skal følge med å se om jeg kommer over et fint eksemplar til deg av en alpina b3 3.0 eller 3.2.. Kan love at du vil like deg mere i en alpina enn i en m3! Alpina holder seg bredere i pris ved salg seinere også, noe å tenke på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå