D.Toft Skrevet Januar 21, 2014 Skrevet Januar 21, 2014 som topic, er dette en god motor? hva er svakhetene på dem? vurderer sterkt enda en e38, da en bekjent skal selge.
Robin L Skrevet Januar 21, 2014 Skrevet Januar 21, 2014 Nå vet jeg ikke så mye om disse motorene, men ville kanskje stilt større tvil til girkassa, spesielt om den har vært chippet. Gått langt eller? Har hørt om div havarier på E39 og e53 (x5). 'Alle' x5 diesel på finn har jo ny girkasse
D.Toft Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Skrevet Januar 21, 2014 er ebay boks i den, så en 210 hk og 4ettellerannet nm? kassen bruker 1-2 sekunder fra man setter den i park til drive før kassen giret slår inn. dem byttet noe olje på den, og da ble den fin. så med flushing regner jeg med den blir bra. er gått 285tusen såpass ja, hmm...
Alpejohn Skrevet Januar 21, 2014 Skrevet Januar 21, 2014 Ja det er en god motor! Min girkasse er også treig når den er kald. Slurer med en gang, men etter 10 sek så tar den og alt er fint. Er nok på tide med overhaling snart. Men har ventet på at den skal ryke i 2-3 år nå.
D.Toft Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Skrevet Januar 21, 2014 så ingen svakheter? mener å ha lest at 184hk har noen svakheter, men dem er kansje luket ut når motoren ble 193hk? denne kassen er slik uansett temp på oljen så satser på at den blir bra med oljebytte
Alpejohn Skrevet Januar 21, 2014 Skrevet Januar 21, 2014 Mulig lekkasje i c1 clutchen da, finst en bulletin ang dette. Der sto blandt annet at en software update kunne ved visse tilfeller fikse problemet. Vet ikke om det var en spesiell software eller om det bare var en nyere en. Tror der sto et nummer eller noe. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå