powerfulglenn Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Hei, Kjøpte min første E34 for noen mnd siden og det her er min 2 Bmw som jeg har nå som egentlig skal fungere som vinterbil pga jeg har E39 fra før Men etterhvert så kanskje det blir banebil Men kort fortalt, det er en Bmw E34 520I stv med Panorama tak som er eu godkjent og alt er litt rust her og der, men er ikke ille Det som jeg har fått gjort med den er at jeg har fått kobla annlegg sånn at det er litt lyd der Det som egentlig står på lista er ny luftmengdemåler siden den er så kødden at jeg stopper med den i kryss osv kommer til og føre opp liste etterhvert Men nå er det tid for bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Dette så jo ut til å være et greit eksemplar og prisen var jo heller ikke feil. Noen spesielle planer eller er det bare tut og kjør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Takker Tjææ, er jo bare og kjøre Men tenkte svart front osv stæsj skinnseter hadde vært deilig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 pris og plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 Basseren følger ikke med bulk i førerdøra men ellers ganske grei Motoren til panorama taket må settet på plass eller byttes Står i Larvik og pris vet jeg ikke helt enda Den er veldig tight og fin og kjøre uten ulyder osv står fine piggdekk på den og jeg har en liten mistanke at det er diff brems på den Hvis du lurte på salg av den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 var det jeg lurte på! bare å jekke opp bilen i diffen og spinne på hjula så finner du ut om det er diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 forresten den lekker ikke i takluka? eller at det er rust deR? og er det noe farlig rust? som rust hull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 Jeg har ikke merket av noe lekasje fra takluke nei Og er ikke farlig rust og ikke rust i takluka nei Og er ikke hull nei Også er det bare og hente ut skilta De ligger i larvik på statensvegvesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 åja såpass! jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 hvor langt har den gått egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 Det er ukjent pga den giveren til speedon som sitter på diffen er defekt Har ikke skrivet det her pga så nå at du posta det her i Prosjekt tråden Men gir deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 den er god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå