Numerouno Skrevet Januar 23, 2014 Skrevet Januar 23, 2014 hei. hadde bilen parkert ute 4-5 timer 4dager siden i -12. så skulle kjøre,åpnet dørene,gikk helt fint.kjørte bilen i garasjen. dagen etter fikk jeg aldri åpnet døren. lverken utvendig eller fra innvendigehåndtaket. låsene fungerte. dro nøkkel rundt også. men fikk aldri opp førerdøra. mens igår natt,så parkerte jeg bilen ute,etter 12timer.så gikk jeg for å prøve igjen,og da gikk det på første forsøk. skjønner ingengting. hva kan det værE? frosser dørlås? som trenger smøring? kjedelig hvis det skjer igjen. håper å få svar. takkbmw 5 serie. 98 modell.
MrBrum Skrevet Januar 23, 2014 Skrevet Januar 23, 2014 Er nok frost og rim som er utpå ja. Sliter med det samme selv på en E39 delebil jeg har. Skal ut å sette på en vifte ovn nå tenkte jeg. Ene bakdøra kom opp igjen i går etter en del varming.
Otis Skrevet Januar 23, 2014 Skrevet Januar 23, 2014 Det er mange tråder om dette her inne. Søk og du vil finne.
Iceybear Skrevet Januar 24, 2014 Skrevet Januar 24, 2014 http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Ovrig/Liststift-silikon-361902/
Otis Skrevet Januar 24, 2014 Skrevet Januar 24, 2014 Dumt forslag, iceybear. Det er ikke pakninger som er problemet.
Iceybear Skrevet Januar 24, 2014 Skrevet Januar 24, 2014 Dumt forslag, iceybear. Det er ikke pakninger som er problemet. kan være enig det etter å ha lest en gang til, "låsene fungerte, men fikk aldri opp døra"
LK Skrevet Januar 24, 2014 Skrevet Januar 24, 2014 Jeg fikk satt døra i vranglås på E39en min forrige uke etter vask og kulde.. Sentrallåsen og låsepinnene fungerte som de skulle,men døra satt fast. Da prøvde jeg "nødopplåsings" metoden eller hva det kalles. Puttet inn nøkkelen i førerdøra,vred nøkkel mot klokka til nøkkel stod vannrett og holdt den der i 5-6 sekunder. Da spratt både døra opp og vinduene foran gikk ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå