Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. hadde bilen parkert ute 4-5 timer 4dager siden i -12.  så skulle kjøre,åpnet dørene,gikk helt fint.
kjørte bilen i garasjen. dagen etter fikk jeg aldri åpnet døren. lverken utvendig eller fra innvendigehåndtaket. låsene fungerte. dro nøkkel rundt også. men fikk aldri opp førerdøra. mens igår natt,så parkerte jeg bilen ute,etter 12timer.så gikk jeg for å prøve igjen,og da gikk det på første forsøk. skjønner ingengting. hva kan det værE? frosser dørlås? som trenger smøring? kjedelig hvis det skjer igjen. håper å få svar. takk

bmw 5 serie. 98 modell.

Skrevet

Er nok frost og rim som er utpå ja. Sliter med det samme selv på en E39 delebil jeg har. Skal ut å sette på en vifte ovn nå tenkte jeg. Ene bakdøra kom opp igjen i går etter en del varming.

Skrevet

Jeg fikk satt døra i vranglås på E39en min forrige uke etter vask og kulde.. Sentrallåsen og låsepinnene fungerte som de skulle,men døra satt fast.

Da prøvde jeg "nødopplåsings" metoden eller hva det kalles.  Puttet inn nøkkelen i førerdøra,vred nøkkel mot klokka  til nøkkel stod vannrett og holdt den der i 5-6 sekunder.  Da spratt både døra opp og vinduene foran gikk ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...